@vol7 - no popatrz. Tobie odpisali, że nie mają baterii, a mnie wymienili. Czyżby z jakiegoś zepsutego modelu???
- usterka z jaką został wysłany telefon:
Kiepsko trzymająca bateria i rwanie rozmów
- czas oczekiwania na naprawę
3.5 tygodnia
- koszt naprawy
0 PLN (gwarancyjna) Nie liczę kosztów tego, że tak długo trzymano urządzenie, z którego nie mogłem korzystać.
- jakość obsługi
Poza miłą panią Izabelą odbierającą telefony ... mierna.
Wymienili mi baterię na jeszcze gorszą niż miałem. Napis na kartce z serwisu: "Wymiana baterii, slot karty SIM".
A zgłoszenie reklamacyjne (różowy blankiet) dostałem kogoś innego - pewnie mógłbym im niezłą haję zrobić o ochronę danych osobowych. Jeśli ktoś ze Swarzędza to czyta, kto oddawał telefon do naprawy z niedziałającym aparatem - to zapraszam po dowód działania niezgodnego z ustawą o ochronie danych osobowych.
Telefon w ogóle nie był diagnozowany, ani płyta główna nie została zbadana pod kątem przepięć, ani poszczególne składniki pod kątem obciążenia poborem prądu z baterii.
Wymienili baterię. Na jeszcze gorszą.
Po szczegóły odnośnie baterii zapraszam tutaj: Pentagram Monster