Skocz do zawartości
a4tech

Jakie aplikacje GPS NAVI wspierają obecnie naszą roździelczość ???

Rekomendowane odpowiedzi

a4tech

Witam wszyskich serdecznie.

Jak w temacie...

W związku z tym, że w końcu stałem się (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem I5800, szukam sensownej navi do tego telefonu.

A właściwie aplikacji która poprawnie współpracuje z roździałką 240x400.

Mam już zainstalowanego Sygic-a Mobile Maps 10 v8. 06. Jest całkiem spoko ale jego menu a właściwie czytelność jest masakryczna.

Z kolei preinstalowany NaviExpert to jakieś nieporozumienie >:(

Zainstalowałem również iG0 w wersji 8.4. Znam ten program i jest całkiem spoko ale z tego co widzę nie współgra z wyświetlaczem Galaxy 3 :mad:

Po uruchomieniu programu wybieram język i... To na tyle nie mogę zatwierdzić wyboru ("zatwierdź" nie mieści się na ekranie).

Macie jakieś namiary na sensową, dokładną i stabilną NAVI pod Android-a 2.1 i roździałkę 240x400 ?????

Marzeniem był by symbianowski Garmin XT lub Automapa z Windy ;)

Pozdro for All :)

ps. jak wysyłacie SMS-a z polską czcionką ??? Mi u odbircy krzaczy PL znaki ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a4tech

Dzięki Kolego @JoHnNy08PL, również dla @HarryRobinson wielkie THANKS - 150 DPI i już jest o niebo lepiej :ok:

Co do zakrzaczonych SMS-ów o których pisałem wcześniej...

Dla potomnych:

- trzeba wejść w "wiadomości" (z głównego tabletu), lewy przycisk funkcyjny, ustawienia, szukamy pozycji "tryb wprowadzania" i wybieramy pozycje "Automatyczny".

Wracając do NAVI...

Rozumiem, że póki co na roździałkę i5800 nie ma innych, poprawnie śmigających apli ??? ;/

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kochani... Śpieszę WAS poinformować, że kolejną w pełni działającą aplikacją NAVI na nasze smartfony jest NDRIVE !!!

Śmiga pięknie, jest łatwy w obsłudze, do tego PL. A grafika - MALINOWA :)

Demo NDrive 10.1.15 dostępne z Android Market - z ew. możliwością jego edycji ;)

Edytowane przez a4tech
Kolejna NAVI na nasze i5800 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Geno85

ja dzisiaj zainstalowalem Navigon 3.5.2 chyba jak narazie najlepsza nawigacja jaka udalo mi sie zainstalowac... :) choc musze jeszcze potestowac w terenie... nie ma wiele funkcji... ale to co najwazniejsze jest:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zezima

Copilot Live 8 polecam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RoboD
Z kolei preinstalowany NaviExpert to jakieś nieporozumienie >:(

A co ci konkretnie nie pasuje w tej navi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

navi expert - coz szalu nie ma.

jeszcze za czasow mojej milosci do symbiana to testowalem garmina (najgorszy), naviexpert (sredni) no i oczywiscie sygic (moj faworyt)

teraz pozostaje tylko czekac az go dostosuja do naszej rozdzielki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z nieco zlych nowin to nowy Sygic wymaga procesora 3D. Dziwne to i popierd.. ale tak zrobili i juz nie tylko rozdzielczosc przeszkadza ale nowe mapy sie nie wlaczaja i nie zamierzaja tego poprawiac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z nieco zlych nowin to nowy Sygic wymaga procesora 3D. Dziwne to i popierd.. ale tak zrobili i juz nie tylko rozdzielczosc przeszkadza ale nowe mapy sie nie wlaczaja i nie zamierzaja tego poprawiac.

a skad kolega ma te informacje co do map, 3D i rozdzielczosci ??

u mnie Sygic działa z mapa pl (rozdzielka huhowa ale smiga szybciej niz na wczesniejszym symbianie)

mapy mam narazie pl a musze dorzucic cze, svk i deu od navteqa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sygic Aura to nowy Sygic. Dziala koledze to na i5800? Stary Sygic mobile map 10 dziala bez problemu na i5800.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.