ja bym spróbował na serwis właśnie przez te logo. w sumie etui jest po to żeby w nim trzymać tablet a ,że było dołączone więc to tak jakby wina producenta
:E wymiana mija się z celem, próbuj serwis ale skontaktuj się z nim najpierw. powiedz w jakich okolicznościach to zaszło i tyle
Sprobuje tam popytac, ale oni maja inne spojrzenie na takie sprawy 🙁
---------- Post dołączono o 14:40 ---------- Poprzedni post napisano o 14:38 ----------
F*ck, współczuje. A nie brałeś żadnego ubezpieczenia na tablet? Mi wcisnęli ale zapewniał mnie sprzedawca, że w razie potłuczenia to właśnie ubezpieczenie załatwi naprawę bo gwarancja faktycznie tego nie obejmuje. A co do pytania to pewnie taniej kupić nowy niż naprawiać ten. a:(
Wlasnie nie bralem ubezpieczenia, nie bylem nawet tego swiadom, nic mi sie nigdy nie stluklo i to jeszcze w etui : /