Ponieważ piszę tutaj po raz pierwszy chciałbym wszystkich przywitać.
Chcę ostrzec przed zakupami w sklepie e-smartphone.pl. Kupiłem przed Bożym Narodzeniem Smartwatch XIAOMI AmazFit Stratos. Po pięciu miesiącach użytkowania smartwatch zaczął dziwnie działać, przestał mierzyć puls, rozładowywał się nagle i co najgorsze zaczął parzyć w nadgarstek tak, że natychmiast musiałem zdejmować go z ręki.
Problem ze sklepem pojawił się w momencie odesłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej. po ok. 2 tygodniach i trzecim zapytaniu co z realizacją naprawy otrzymałem odpowiedź, że odsyłają zegarek ponieważ jest uszkodzony mechanicznie-brakuje szyby na czujniku pulsu. Na drugi dzień paczka była już u mnie i po obejrzeniu zegarka stwierdziłem, że faktycznie odpadła szybka mająca wielkość może 5 milimetrów czego wcześniej nawet nie zauważyłem a było prawdopodobnie skutkiem tak mocnego nagrzewania się spodu zegarka. Na maila w którym napisałem, że zaistniałe uszkodzenie mechaniczne, nie zawinione było wynikiem wcześniejszego wadliwego funkcjonowania zegarka i powinno podlegać gwarancji nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi od e-smartphone.pl. To tak jakby przy nowym samochodzie urwały się szpilki mocujące koło i sprzedawca powiedział, że to z winy kierowcy.
Odradzam zakupy w e-smartphone.pl ponieważ w momencie wystąpienia problemu z zakupionym sprzętem sklep wypina się i nie ma co liczyć na poważne traktowanie klienta.