Po nocy i wprowadzonych zmianach znowu to samo 🤨 Support Samsunga też nie pomógł. Poniżej wyniki po nocy.
Wincenty Dzięki za zainteresowanie.
Jak już pisałem wcześniej, mam (miałem bo dałem dzieciakom) S10+, Note10+, S21 Ultra (ten akurat poszedł na portalu ogłoszeniowym) i NIGDY nie miałem tam problemów z tą aplikacją. Mam jeszcze Tab7 LTE i tam też nie mam z tym problemu. Ewidentnie więc coś nie gra. Na wszystkich urządzeniach konta zawsze ustawiam identycznie. Mam ich 5, cztery z nich to imap jedno to exchange. Na wszystkich mam synchronizację "automatycznie przy odbieraniu" i to właśnie TA FUNKCJA ma przewagę nad przytoczonym Gmail bo zwyczajnie na Samsung Email DZIAŁA. Na służbowym IPhone 13Pro Max nie mam, na tych samych ustawieniach, powiadomień w locie - to inna bajka. Będę wdzięczny za wszystkie rady co zrobić, żeby to zaczęło w końcu działać