Dziś dostałem wiadomość, że jeśli moja usterka się potwierdzi to sprzęt zostanie wymieniony na nowy. Opiszę mniej więcej sytuację
- w październiku 2016 roku telefon wysłany na gwarancję przez to, że się nie włączał oraz powidoki na wyświetlaczu (obie usterki były opisane w formularzu naprawy) - wrócił z wymienioną płytą główną, wyświetlacz nie został ruszony, odpuściłem temat, bo nie mam zastępczego telefonu, więc szkoda mi było tracić kolejny raz telefon na jakiś czas
- w lutym 2017 roku telefon ponownie przestał się włączać, wysłałem na gwarancję ponownie z takimi samymi problemami jak ostatnio i tak opisałem to w formularzu naprawy - ponownie wrócił z wymienioną płytą główną, wyświetlacz ponownie nie został ruszony
- po powrocie telefonu z serwisu od razu napisałem reklamację na ich naprawę, opisałem całą sytuację i dodałem, że wymagam sprzętu wolnego od wad
- po tygodniu oczekiwania na odpowiedź odezwał się serwis, napisali, że jeśli usterka się potwierdzi sprzęt zostanie wymieniony na nowy, wysyłka oczywiście na koszt LG
Więc teraz ile może trwać cała procedura wymiany sprzętu na nowy? Wysyłałbym go bez wahania, ale nie mam zastępczego telefonu :/ Był ktoś w podobnej sytuacji i może to mniej więcej opisać?