Witam,
Od początku posiadania Xperii Z5 miałem problemy, pierwsza sztuka z Orange miała białe plamki na wyświetlaczu i gubiła zasięg w-support po 1,5 miesiąca dopiero dał mi nową sztukę ponieważ twierdził że nie mają na stanie.
Ale wracając do problemu:
Od początku z nowym urządzeniem miałem dziwne problemy. Grzał się sam od siebie, gdy podnosiłem go ze stołu samoczynnie był tak gorący że nei dało się go trzymać w rękach. Bateria również potrafiła sama z siebie w ciągu godziny spaść o 20%. Po pewnym czasie zacząłem mieć problemy z czujnikiem, zbliżeniowym raz działał raz nie, a na basenie gdy zamoczyłem telefon na chwilkę, telefon wywalał mi dosłownie co 2 sekundy komunikat że podłączono słuchawki i tak przez 2 godziny, ogółem moje kino domowe, które na innych urządzeniach działa, na Z5 raz działało raz nie. Miałem już go oddać na gwarancję, ale dzisiaj zauważyłem coś jeszcze.
Położyłem telefon na stole i zauważyłem że stoi krzywo. Okazało się, że od strony czytnika linii jest wygięta ramka ( z drugiej strony tego nie ma) Telefon ma około miesiąca, w tym czasie nie zdążył mi nawet upaść, nie ma też kompletnie żadnych śladów użytkowania (od nowości z tyłu pokrowiec Case Mate Tough a na przodzie szkło hartowane)
Czy jest szansa że w-support przyjmie mi reklamację?