shaggy80
Dzisiaj zgłosiłem też usterkę do Samsung Polska, i zasugerowałem wypuszczenie jak najszybciej poprawki dla XEO, ponieważ problem dotyczy pewnie z kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Nju z S7 Edge XEO. No chyba że ktoś jest anty-aktualizacja i nie aktualizuje albo się boi. Dodałem też, że telefon jest oficjalnie wspierany dla VoLTE/WiFi Calling tak na stronie Nju, jak i Orange.
No więc:
- nju/Orange zrzuca wszystko na Samsunga, że oni nic nie mogą, bo to Samsung już nie pierwszy raz wykręcił im taki numer, że z którąś aktualizacją, w Orange usługi działają, a w nju nie; oni nie mają wpływu na Samsunga. No i ponoć nie zdarzyło się jeszcze, żeby Samsung wypuścił poprawkę szybciej niż swój zwykły cykl poprawkowy, a że S7 Edge dostał swoją poprawkę pół roku temu ostatnią, to wicie rozumicie... raczej nie należy już się spodziewać tutaj dla S7 Edge poprawki, a jak już, to przypadkiem.
- Samsung Polska odpisał w ogóle nie na temat, coś że "Rozumiem, że kontaktuje się Pan w związku z niewłaściwym działaniem aplikacji Telefon." - no nie do końca, ale jak widać mają już na ten telefon całkowicie wywalone.
Ja u siebie wycofałem już się do marcowej poprawki, jednak danych nie dało się Smart Switchem przywrócić z automatu wszystkich, i podejrzewam jeszcze długo się będę bujał z przywróceniem wszystkich aplikacji do działania tak, jak to było wcześniej.