@86SlomaTrochę przypominasz mi pewnego prezesa który kiedyśpowiedział "... Nic nas nie przekona że czarne jest czarne, a białe jest białe..."
Czy Ty naprawdę sądzisz że w centrali samsunga ktoś wpadł na pomysł by wkurzyc swoich najlepszych klientów i od tak skasować flagowy model smartfona???!
Skoro go wycofali oznaczać może tylko jedno z dwóch:
- albo wiedzą w czym tkwi problem i jest on na tyle poważny by telefon wycofać z rynku,
- nie mają zielonego pojęcia co jest grane, ale faktem jest że noty się pala, więc dla swojego bezpieczeństwa (finansowego) wycofują go z dystrybucji.
Tak czy inaczej problem jest i dotyczy wszystkich urządzeń, skoro samsung podjął taką a nie inna decyzję.
W twoim konkretnym przypadku powinieneś rozmawiać z telekomem a nie z Samsungiem. Uważam że w sytuacji gdy telefon, który jest integralną częścią kontraktu, trzeba zwrócić, są podstawy do wypowiedzenia umowy z winy operatora. Sprawa w uproszczeniu powinna wyglada tak - pismo do operatora z wypowiedzeniem, zwrot fona do punktu, operator anuluje umowę i zwraca wpłacone wcześniej raty za sprzęt. Abonament który oplaciles do tej pory, niestety nie podlega zwrotowi.
dodana zawartość
titus78
O i w Telexpress'ie nawet mówili o Note 7
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Reżimowa telewizja kłamie