Witam,
jak większość z osób piszących w tym temacie byłem/jestem zadowolonym użytkownikiem Note'a 7 osobiście trudno mi się pogodzić z zaistniałą sytuacją - wycofaniem telefonu z rynku. W dniu dzisiejszym zadzwonił do mnie konsultant z Samsunga ze wspaniałą propozycją wymiany na S7E (w końcu się dodzwonili bo próbują już od 2 dni, ale w związku z tym, że dzwonią z nr zastrzeżonego to jakoś nie mogli mnie utrafić w dogodnej sytuacji do rozmowy). Moja decyzja - zwrot telefonu i przelew całej kwoty przez Samsunga na moje konto - wywołało małe zdziwienie. Konsultant 'upewniał się' chyba trzykrotnie, proponował czas do zastanowienia itp. Ostatecznie jak mu powiedziałem, żeby sobie odpalił porównanie cen S7E w przeglądarce to zrozumiał chyba, że bez ich łaski mogę kupić sobie ten telefon sam na wolnym rynku i ten proponowany tysiączek będę miał w gotówce a nie jakiś tam voucher 🙂
Dla zainteresowanych podsyłam treść maila jakiego dostałem godzinkę temu w związku z oddaniem telefonu:
"
Szanowny Panie Piotrze,
W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej przesyłam podsumowanie ustaleń.
• Wybrana opcja: zwrot gotówki, przelewem na wskazane konto bankowe, w ciągu do 14 dni od daty zwrotu urządzenia do Samsung.
• Preferowany termin odbioru: 2016-11-3 , w godzinach: 9-12.
Proces zwrotu ceny odbędzie się wg następujących kroków:
1. Kontakt telefoniczny Samsung, wybór opcji zwrotu, umówienie terminu odbioru Note7
2. E-mail z podsumowaniem ustaleń rozmowy oraz wzorem Oświadczenia.(Obecnie)
3. Odbiór Note 7 i podpisanie Oświadczenia:
• uzupełnienie przez zwracającego Note7 , Oświadczenia o: dane osobowe, IMEI zwracanego telefonu, zadeklarowanie zwracanych akcesoriów, numer konta bankowego, podpis,
• odbiór kompletnego Oświadczenia,
• (opcja) Odbiór oryginału dowodu zakupu Galaxy Note 7, w przypadku ich braku zwracana kwota to 3799 zł brutto.
• (opcja) Odbiór oryginałów dowodu zakupu akcesoriów oznaczonych w Oświadczeniu, w przypadku ich braku zwracana kwota to średnia ceny rynkowej.
• odbiór Note 7, (o ile nie jest on już w serwisie),
• (opcja) odbiór akcesoriów oznaczonych w Oświadczeniu,
4. Zwrot dokumentów i telefonu do Samsung
5. Zwrot ceny za telefon (opcja) i akcesoria w terminie do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Samsung.
Więcej informacji dotyczących programu zwrotów Galaxy Note7: link
Załączniki:
Wzór Oświadczenia: Kompensata Note7- z dowodem zakupu (załącznik)
Informacja o przygotowaniu telefonu do wysyłki (, poniżej).
Przed zwróceniem telefonu Galaxy Note 7 zalecamy wykonanie poniższego sprawdzenia:
a) zabezpieczenie danych prywatnych: wykonanie kopii: kontaktów, plików, zdjęć, innych prywatnych zawartości przechowywanych na urządzeniu,
• za pomocą aplikacji SMART SWITH: www.samsung.com/pl/smartswitch / lub
• w autoryzowanym serwisie Samsung(usługa bezpłatna): lista serwisów: http ://www.samsung.com/pl/support/servicelocation /
b) wykonanie resetu fabrycznego telefonu(powoduje wymazanie wszystkich danych i personalizowanych ustawień, hasła, konta e-mail, w mediach etc.) – Na ekranie aplikacji dotnij Ustawienia-> Zarządzanie ogólne -> Wyzeruj-> Ustawienia fabryczne-> Resetuj Urządzenie-> Usuń Wszystko,
c) wyłączenie telefonu,
d) wyjęcie karty SIM,
e) wyjęcie kart pamięci(SD, micro SD etc),
f) wykonanie kserokopii dokumentów zakupu, których oryginały zostaną przekazane do Samsung.
Przepraszam, że tak to wkleiłem, ale trochę lama w tych tematach jestem. Może się komuś przyda.
Pozdro,