@mirku
To faktycznie lipa z tą ceną u Ciebie na paragonie. Ja kupowałem w EURO i na fakturze mam tylko jedną pozycję: telefon Note7 + gogle i cene 3799 wiec nie powinno być problemu u mnie.
A u Ciebie nie ma opcji oddać bez paragonu? Jeśli dobrze dedukuję to wtedy dostaniesz 3799
Jak dobrze pamiętam to konsultant coś wspominał o "nieuczciwym rozbijaniu cen na fakturach przez różnych sprzedawców" co powoduje, że mają trochę takich przypadków, natomiast nie udało mi się nic więcej na ten tema od niego wyciągnąć bo najpierw dziwnie zamilknął a następnie szybciutko zmienił temat.
Tak więc, myślę że w Samsungu znają temat. Pytanie co z tym zrobią? Bo to nie jest uczciwe i może trzeba by nagłośnić sprawę.
Ogólnie biorąc pod uwagę złożoność i skalę problemu staram się nie oceniać Samsunga, natomiast wszystkie niejasności związane z komunikacją z ich strony, o dziwnym rozbijaniu cen na paragonach/fakturach w BS'ach już nie wspominając, powodują że niestety firma straci bardzo dużo w oczach klientów - rzecz jasna moim skromnym zdaniem.
Pozdrawiam,