NuMeRoUnO Nie da się ale on przyjmował przez tel kto ile da i codziennie zmieniał cenę 😉 Wysłane z mojego SM-N930F
Alex81 A co gdyby go poprosić o Imei i spróbować zarejestrować Guarda ? Ale w sumie to nic nie zmienia ? Chyba najlepiej rano będzie zadzwonić na Infolinie Samsunga to będzie najpewniejsze źródło.
TheSpecialOne Sprawa jest lipna, tym bardziej, że z olx, ja bym nie ryzykował, jeśli zapłaciłeś z góry, to możesz mieć problem. Tak, jak ktś już napisał jak olx to tylko osobiście. Miałem już przygodę, kiedy dostałem tel z podrobioną fakturą od operatora.
Alex81 Mam nr Imei urządzenia.Mogę spróbować zarejestrować czy jest guard.Gość jest pewien że mam guarda więc tel nie może być z Anglii.Zresztą logicznie podchodząc do tematu telefon wymieniony gość odebrał w Polsce więc już sam nie wiem jak to mam rozumieć.Mam też wszystkie dane sprzedawcy włącznie z adresem.Jak myślicie czy rejestrować guarda na swoje już czy na jego dane które są na dokumencie wymiany ?? I jeszcze dalej jedno,powiedzmy że telefon jest pewny i uda mi się zarejestrować guarda,dalej mam tylko dokument wymiany.Co radzicie ostatecznie ?
dest Alex81 Zresztą logicznie podchodząc do tematu telefon wymieniony gość odebrał w Polsce oddał w pl to i odebrał w pl asamsung wymieniał nawet jak nie był z pl dystr lepiej to odkrecaj zanim utopisz kase...
cru5h Ja bym zadzwonił najpierw na infolinie i do serwisu w Piasecznie jak to faktycznie wygląda. Co do GUARD to bym przeczytał uważnie regulamin , tam wszystko pisze itp. Jeśli gościu zarejestrował GUARD to go już masz: § 3 Ogólne zasady korzystania z Promocji 12. W razie sprzedaży Produktu przez jego dotychczasowego Użytkownika osobie trzeciej lub innej formy zbycia, wszystkie uprawnienia do korzystania z Promocji, w tym w szczególności prawa do ochrony ubezpieczeniowej w ramach Ubezpieczenia Samsung GUARD Wyświetlacz oraz do przedłużonej gwarancji, przechodzą na nabywcę Produktu z chwilą wejścia Produktu w posiadanie nabywcy, w zakresie i na okres który przysługiwałby dotychczasowemu Użytkownikowi gdyby nie doszło do sprzedaży lub zbycia. Zmiana właściciela Produktu nie wymaga zgłoszenia Organizatorowi Promocji.
Alex81 No ale jak zarejestruje na siebie,gość mi potem może nie odebrać telefonu bo zarzuci że jest już na moje dane.Nie lepiej dowiedzieć się najpierw jutro rano na infolinii czy potrzebuję paragon ? Z drugiej strony na co mi Guard i gwarancja jak się okaże że nie ma dowodu zakupu i ani tego ani tego mi nie uwzględnią.Telefon na szczęście wysłany za pobraniem,więc nie dałem kasy jeszcze..
TheSpecialOne Alex81 No ale jak zarejestruje na siebie,gość mi potem może nie odebrać telefonu bo zarzuci że jest już na moje dane.Nie lepiej dowiedzieć się najpierw jutro rano na infolinii czy potrzebuję paragon ? Z drugiej strony na co mi Guard i gwarancja jak się okaże że nie ma dowodu zakupu i ani tego ani tego mi nie uwzględnią.Telefon na szczęście wysłany za pobraniem,więc nie dałem kasy jeszcze.. Nie pakuj się w to i nie odbieraj, po co ryzykować tyle kasy i ewentualnych nerwów, chyba że taka kwota nie stanowi problemu.
Alex81 No nic nie widzę innego wyjścia jak zapytać jutro na infolinii i na regenersis.Zadzwonię i tu i tu zaraz o 9ej rano przesyłka i tak przyjdzie po południu.Z drugiej strony jak gość jest pewny że jest guard to rozumiem że wtedy dystrybucja jest pl.Korci mnie żeby zarejestrować.
Yanos Masz przedłużona gwarancję w programie GUARD ale nie masz dokumentu uprawniajcego do korzystania z gwarancji. Odpowiedź jest oczywista.
cru5h Jeszcze w regulaminie masz to: § 5 Przedłużona gwarancja na Produkt 1. Z chwilą przystąpienia do Promocji udzielona Użytkownikowi przy zakupie Produktu gwarancja na Produkt, której warunki zostały dołączone przy sprzedaży Produktu, ulega przedłużeniu do lat trzech od dnia zakupu Produktu. 2. W przypadku podania w formularzu rejestracyjnym daty zakupu Produktu niezgodnej z tą podaną na paragonie lub dowodzie zakupu, Organizator ma prawo odmówić świadczenia usług gwarancyjnej w przedłużonym okresie gwarancji. Czyli według mnie podajesz datę zakupu ale nie wymaga to dowodu zakupu 🙂jednak z doświadczenia wiem, że każdy serwis odmówi ci naprawy jak nie okażesz dowodu zakupu. Ewentualnie jak masz dokument wymiany i było to robione w autoryzowanym serwisie i wyślesz do tego samego serwisu to jest szansa że ci to przyjmą 🙂