Jeszcze sie dowiedziałem też takiej informacji, że jesli ktoś teraz wymieni Note7 na s7edge to jak sie ukaze na rynku s8 bedzie mógł go wymienic wtedy swoja s7edge na ósemkę za darmo. Nie wiem ile w tym prawdy ale też taką informacje otrzymałem.
Ja wiem żę cięzko jest sie teraz rozstac z Note7, ale naprawde nie proponuję wam abyście pozostali przy nim, bo to i tak nic nie da.
Jeśli z niektórymi jeszcze sie Samsung nie kontaktował to proponuję, abyście sami do nich zadzwonili, oni naprawde nie olewają klientów, tylko nie mają tak naprawde wszystkich danych kto, gdzie, kiedy kupił. Mówili żę najgorzej jest z zakupem telefon przez operatora, bo oni ich nadal nie poinformowali kto, komu sprzedał, aby Samsung mógł sie sam z klientem skontaktowac i prosili mnie ( nie ukrywam żę powiedziałem im, iż duzo uzytkowników naszego forum skarzy sie że Samsung olewa klientów którzy zakupili Note7) abym własnie poinformował uzytkowników naszego forum co maja zrobic i gdzie zadzwonić.
Podaje jeszcze raz nr telefonu infolini 801 172 678 tylko najpierw wybierzcie po połaczeniu żę rozmowa bedzie dotyczyc smartfonów.
Naprawde nie mam Note7 ale staram sie wam pomóc w tym temacie.