Straszne bzdury wypisujesz
Po pierwsze sam sobie zaprzeczasz. Najpierw napisałeś:
Łukasz_Podmostko
Warto podkreślić tutaj także ze firma nadal odpowiada za wadliwy sprzęt który pozostaje w użyciu (i tutaj grozi mu odpowiedzialność karna za np. narażenie zdrowia i życia konsumentow)
Po czym w przypływie euforii:
Łukasz_Podmostko
Pamiętaj również że jeśli w wyniku wypadku który spowodowany będzie przez n7 powstaną jakieś straty to właśnie Ty będziesz za nie odpowiadał i to nie tylko finansowo!
Po drugie, samsung jest przedsiębiorstwem nie organem czy instytucją państwową. Napisałeś:
Łukasz_Podmostko
Informuje zatem swoich klientów o niebezpieczeństwie i wzywa ich do zwrotu produktu
Wzywać mogą, swoich pracowników na przerwę śniadaniową. Ich nawoływania nie mają żadnej mocy prawnej, a ja jako konsument oraz, co najważniejsze, jedna ze stron umowykupna sprzedaży mam swoje prawa.
Blokowanie telefonów po imei może wywołać lawinę pozwów, dla tego samsung nigdy się na to nie zdecyduje. Mogą jedynie wycofać się ze wsparcia.
I teraz najważniejsze:
Niczego nie nad interpretowałem. Ustawa mówi jasno, producent ma wycofać sprzęt ze sprzedaży,poinformować klientówa tym którzy oddadzą sprzęt zwrócić kase. Nie ma art. prawnego który nakazywałby przymusowy zwrot takiego sprzętu
są za to odpowiednie przepisy broniące konsumentów przed jednostronnym rozwiązaniem umowy kupna-sprzedaży. Poza tym, jeżeli samsung będzie chciał zmienić warunki umowy, przez np podpisanie się zrzeczenia praw gwarancyjnych itp.
druga strona czyli konsument ma prawo żądać obniżenia ceny towaru i wtedy byłoby to do zakceptowania.
Przestań lobbować na rzecz samsunga