Witam, jakiś czas temu pisałem na forum że ma problem ze swoją eską, a mianowicie telefon sam się restartuje oraz wyłącza a także mam problem z przyciskiem home że działa niewłaściwie. Telefon został odniesiony do sklepu media expert. W następny dzień telefon został wysłany do serwisu CTDI.
Na stronie na bieżąco sprawdzałem status naprawy. Rejestracja->obsługa serwisowa.... No i dowiedziałem się że został zamówiony wyświetlacz LCD do mojego urządzenia i telefon oczekuję na części. W następny dzień patrzę a telefon oczekuję już na wysyłkę...i teraz do sedna. Po przeczytaniu wiadomości od serwisu jestem w szoku, cytuję:
" Szanowny Kliencie,
Niniejsze urządzenie nie zostało przeznaczone do sprzedaży na rynku polskim. Z powodu braku dostępności części urządzenie nie może zostać naprawione ani wymienione. Zgodnie z procedurą napraw gwarancyjnych telefonów marki Samsung pochodzących z rynków zagranicznych urządzenie zostaje zwrócone bez podejmowania czynności serwisowych.
W celu zaspokojenia roszczeń prosimy zgłosić się do sprzedawcy urządzenia.
W przypadku odwołania od decyzji serwisu reklamację prosimy kierować do Producenta urządzenia, możliwe kanały kontaktu:
1. Listownie na adres: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa;
2. Faksem na numer: 0 22 607 44 48;
3. Mailowo poprzez formatkę zgłoszeniową: www.samsung.pl -> kontakt z nami (na dole strony) -> Kontakt z Działem Reklamacji
Teraz moje pytanie jak to możliwe? Skoro urządzenie zostało zakupione w sklepie media expert, jego oznaczenie to Samsung Galaxy S7 edge 935 F.,a Pani poinformowała mnie z infolinii że urządzenie zostało wyprodukowane na rynek austryjacki
Poniżej zdjęcie statusu urządzenia na stronie CDTI
Dodam jeszcze że to urządzenie nabyłem poprzez zamianę telefonów. Ale facet dał mi org faktury i sprawdzałem w sklepie wiarygodność faktury i wszystko było ok. Czy może być tak że podmienił mi na innego s7 edge a dał fakturę zakupu innego telefonu? Dodam że pudełko zgodne z urządzeniem imei w telefonie. Sprawdzałem przy zakupie w phone info itd. wszystko było ok. Nie wiem skąd ta informacja że telefon jest z rynku zagranicznego?
P.S
Strasznie dziwna sytuacja i nie wiem co mam robić. Czekam na telefon aż dojdzie do sklepu stacjonarnego i mam nadzieję że to jakoś wyjaśni się. Ale samsung już mnie zawiódł kolejny raz....