sPiDeeK
U mnie chyba zaczyna się podobny kłopot z wyświetlaczem....już dwa razy wyskoczył pionowy pasek ale zniknął samoczynnie po kilkunastu sekundach. Pewnie to samo co autor tylko że od ostatniego razu minęło kilka dni. Do autora i innych z podobnym problemem. Czy zaczynało się od losowych pojawień a dopiero potem na stałe wyskoczył pasek ? Nie wiem jak to zareklamować bo np. teraz jest ok i serwis może stwierdzić co ja od nich chce...
Witam
Dokładnie tak było 🙁,niejednokrotnie pasek znikał na cały tydzień . Uciśnięcie ekranu u góry tuż obok powodowało jego powiększanie lub znikniecie . Przed oddaniem do naprawy praktycznie już nie znikał . Pojechałem do autoryzowanego serwisu (30 km ) i jak na złość zniknął ale po pstryknięciu delikatnie w ekran powrócił 🙂. Po dwu tygodniach SMS -tel do odbioru 😉 jadę ,a tu zonk info brak części i prosząo kontakt w późniejszym terminie bezpośrednio z CCS. Dzwonie podaje nr naprawy a tu natychmiast info żeby przysłać . Po trzech dniach S7 wrócił jak nowy tylko z softem DE 😃😃ale to pikuś ,XEO weszło w dwie minuty.
Moja rada nie dawaj do okolicznych autoryzowanych serwisów ! Wyślij bezpośrednio do CCS w Piasecznie
http://www.ccsonline.pl/
Zadzwoń ,poproś o namiar na kuriera i numer płatnika (podasz go przy zamawianiu kuriera ,kurier odbierze telefon bezpłatnie -wszystko na kosz Samsunga 🙂
Wypełnij to
http://www.ccsonline.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=85
załącz wszystkie dokumenty -będzie najszybciej ,bez pośredników i monitoring naprawy na stronie po wpisaniu IMEI lub numeru listu przewozowego 🙂
Pozdrawiam