1. Dystrybucja oryginalana ma o tyle znaczenie, że aktualizacje nie są wszędzie w tym samym czasie. Teraz PL miała wczas a innym razem jesteśmy na końcu. Tu nie ma zasady. Aktualizacje będą.
Można samemu wrzucić Polskę, ale czy to aż takie niezbędne to sama oceń.
2. Gwarancja jest i nie jest. Serwisy utrudniają z innych rynków. Przyjęło się pojęcie "jednorazowej naprawy" więc tak czy siak coś tam zrobią. Przy gorszych/drozszych rzeczach mogą powiedzieć żeby naprawiać na rodzimym rynku.
3. Sferis jęst dużym sklepem, z jakaś tam renomą. Takie sklepy bardzo często mają swoje "serwisy" albo z jakimś lokalnym się dogadują. W ostatecznisci oni odeślą do włoch. Niestety odsyłka wiąże się z dłuższym czasem realizacji.
4. Problem aparatu jest znany. Jest to losowe. Podlega gwarancji.
Mozesz sama oddać i zobaczyć od razu jaką reakcję na rynek dystrybucji otrzymasz. Chociaż to również od serwisu zależy.
5. Od razu dzwon do sferis, pytaj ile trwa załatwienie u nich gwarancji, daj znać co z aparatem i zobaczysz jak oni to załatwiają.
6. Sprawy finansowe to twoja decyzja.
7. Guard, bonusy, jakieś zwroty itp. nie prxysługują na telefony z dystrybucji innych niż PL i od sprzedawców nie wymienionych w liście partnerów na stronie samsunga.
Przypilnuj sobie tylko tych 14 dni, żeby potem z ewentualnym zwrotem nie było problemu.