Zastanawiam się nad zakupem Samsunga S8 na Amazon.de w sklepie Amazona (529 euro).
Chciałbym jednak wiedzieć jak wygląda dokładnie realizacja naprawy gwarancyjnej.
Na podstawie informacji z różnych potwierdzonych źródeł serwis Samsunga w Polsce realizuje jedną naprawę gwarancyjną telefonu zakupionego poza Polską.
Jeśli jednak wchodzi w grę np. wymiana płyty głównej to serwis w Polsce najczęściej odmawia naprawy takiego telefonu.
A w przypadku następnych napraw telefon trzeba odesłać do Niemiec.
W związku z tym chciałbym wiedzieć jak dokładnie wygląda realizacja naprawy gwarancyjnej telefonu Samsung zakupione w Amazon.de z dostawą do Polski.
1. Czy telefon odsyłam do Amazon do Niemiec na mój koszt np. przesyłką kurierską?
2. Czy po naprawię koszt wysyłki do mnie do Polskie będzie darmowy?
3. Czy nie występują problemy z realizacją gwarancji w przypadku zakupu telefonu z Amazon.de z dostawą do Polski? Miał ktoś może jakieś doświadczenia i może opisać proces realizacji gwarancji w Amazon.de?