No wlasnie wg mnie to jest najwazniejsze, zeby przy zmianie trybow, biel pozostawala caly czas taka sama (poza trybem adapatacyjnym). Wtedy wg mnie jest OK.
Co do szukania sprzetu idealnego, tak jak ktos tu pisal, to nie jest tak, ze chcemy gwiazdki z nieba czy spelnienia cudu. Owszem, popadamy lekko w stan w jakim bywa Macierewicz i cos sobie wmawiamy, ale chyba chodzi o to, ze placac gruby hajs za topowy telefon, powinnismy dostac produkt spelniajacy wszelkie normy. Gdybym chcial kupic jakies padlo, to bym sobie kupil Wiko czy Redmi 4A, ale chce miec najlepszy smartfon, i jesli wykladam 3 czy 4 kola, to nie ma tam miejsca na jakies niedociagniecia. KAzdy ma jakis margines tolerancji - OK, ja tez machnalbym reka nawet na te szpary, bo i tak telefon bedzie w jakims otterboxie czy czyms podobnym, wiec nie bedzie widac zadnych szpar, ale godzac sie na takie cos, dajemy przyzwolenie producentom, na traktowanie nas jak testerow - za nasze wlasne pieniadze. Dajemy przyzwolenie na wypuszczanie na rynek produktow niepelnych albo niesprawdzonych. JA sie na to nie godze. W S8+ jest trefny wyswietlacz. Byla tez niedzialajaca dioda. Szpary w obudowie. CO dostaniemy w S9 czy Note 8? Niedzialajacy modul GSM? Spoko. Samsung obieca, ze w przyszlym miesiacu wypusci latke aktywujaca owy modul, i bedziemy mogli dzwonic z anszego telefonu. Glosnik charczy? To cecha charakterystyczna nowego przetwornika dzwieku. To specjlanie zrobione, zeby uzytkownik mial lepsze doznania audio. Malo tego - S7 nie ma szpar ani problemow z wyswetlaczem, wiec tlumaczenie Smasunga, cala ta medialna papka, tylko pograza Samsunga wg mnie.
Co do mojego telefonu, to dzisiaj probowalem drugi raz sie dodzwonic do Samsunga, jednak wszytskie linie byly zajete, i automat kazal mi dzwonic kiedy indziej. Hmmm, gdzies to juz kiedys slyszalem... A tak, jak czekalem na swoj preorder Nota 7, i mimo, ze zapewniali mnie, ze zostal juz wyslany, nigdy do mnie nie dotarl. Wiec, jesli teraz zniwu linie byly zajete, to moze wiecej osob mam jakies problemy?
Jutro bede znowu do nich wbijac, i postanowilem juz, ze na zadna naprawe sie nie zgodze bo to jakis absurd, zeby nowy telefon oddawac do naprawy. Nie wiem jakie tam lby pracuja, ze zydza na wymiane telefonu... Oni slyszeli o czyms takim jak wizerunek firmy? Naprawde niepokoi mnie postepowanie Samsunga. Jutro przez telefon sprobuje wyciagnac od nich prawde - czyli, czy maja jakies problemy z wyswietlaczami, czy moze nie wyrabiaja z produkcja, ze takie buble powstaja, i czy moze poczekac, az sprawa sie wyjasni i unormalizuje... Potem powiem, ze albo wymieniaja mi telefon, albo dalej sprawe poprowadzi moj adwokat. Jesli bedzie wyjatkowy beton po drugiej stronie, to po prostu odstapie od umowy, i odesle im ten chlam, a wezme sobie S8+ w abonamencie, bo tych jest coraz wiecej, i telefon wychodzi ciut taniej niz cena w sklepie Samsunga, a do tego jeszcze bede miec karte Sim do tabletu z netem i rozmowami bez limitu.
@lucek_lukaszmasz telefon juz z wymiany, czy pierwszy? Jaka data produkcji? Pytales jak maja sie szpary na obudowie do normy IP68? Przeciez jak woda wleci, to naruszy markery w srodku bez problemu, i samsung nie uzna gwarancji (choc ponoc w ogole z zalania nie uznaje) nawet jesli pare kropel deszczu dokona zniszczen...
PS: sprawdzicie odstepy miedzy ramka a wyswietlaczem na calym obwodzie telefonu, bo u mnie np odleglosci sa rozne. Szczegolnie na jednym rogu to widac.