@RealEcho
Tak, z pewnością masz dobry egzemplarz i dlatego też szukałeś informacji w sieci na temat różowych ekranów, specjalnie się zarejestrowałeś na tym forum i teraz piszesz, że masz dobry egzemplarz. Tak robią typowe osoby, szukają informacji o problemach, które ich nie dotyczą. Groteska ;-) Na moje oko Samsung zatrudnił nieudolną firmę do poprawienia wizerunku (widać to też po śmiesznych postach na FB), świeże konta starające się udowodnić, że nie ma problemu. Ewentualnie sam masz problem, sam to widzisz, ale nie możesz oddać na gwarancję, bo kupiłeś z dziwnego źródła i teraz starasz sobie wmówić, że nie ma problemu i oczekujesz poklasku utwierdzającego Cię w przekonaniu.
Problem jest oczywisty, widać to nawet na oficjalnym filmie z fabryki Samsunga, który został opublikowany przez premierą i wklejany w tym wątku wielokrotnie. Sam serwis Samsunga to potwierdza, ale mają uwiązane ręce oficjalnym stanowiskiem. Jak tego nie widzisz to jesteś po prostu ślepy. My nie mówimy o delikatnym różu, który jest akceptowalny, ale o totalnych landrynkach. Ja też przetestowałem 13 sztuk (9 kupionych) tak dla sportu, bo mi się nudzi. Dodatkowo z pewnością Samsung wydał specjalną aktualizacje na ten rzekomy róż w S8/S8+, bo po prostu im też się nudziło i też dla sportu to zrobili. Wcześniej w żadnym telefonie tego nie robili, a tutaj tak, żeby było fajnie. A może wcale tej aktualizacji nie wydali i tylko nam się wydaje ? Proszę się nie ośmieszać i jak już robicie marketing szeptany to róbcie to z głową jak inne firmy (np. Sony).