Wpadł w moje ręce A5 17z XEO i Nougatem. Obie opcje w menu są - i ta od korzystania z WiFi Calling, i ta od VoLTE. Po włożeniu karty Orange, mimo zaptaczenia opcji, nic się nie działo, więc zadzwoniłem na infolinię techniczną i miły pan aktywował obie usługi.
WiFi Calling na XEO zaczęło działać po kilkunastu minutach, ale VoLTE nie widzę. Wsumie powiedziano mi, że maks 24h usługi mogą się aktywować. Ale ja chcę sprawdzić, czy problem jest po stronie telefonu z XEO, czy też po stronie Orange.
A pytanie mam takie: jak upewnić się, że połączenie realizowane jest przez VoLTE? Czy obie strony muszą mieć tę usługę, czy może być aktywna i działająca tylko po jednej? Czy pojawia się jakaś ikonka, która potwierdza ten rodzaj połączenia?
Na brandzie Orange miałem przynajmniej ikonkę od HDV, na XEO się nie świeci...
Dzięki za pomoc, kolejny raz...