nuanda
najlepiej oddać będzie do serwisu i włączyć odliczanie ...jest to logiczne
tak najlepiej, zadzwonić do samsunga na infolinie nagrać rozmowę dotyczącą zasad napraw w 2h
następnie udać sie do serwisu z całą dokumentacją, pudełkiem, dowodem zakupu itp, poprosić najlepiej kierownika serwisudo rozmowy i przedstawić sytuacją
jaka jest wada, jak stanowi gwarancja oraz dokumenty guard, jak informuje samsung, czego oczekujeszoraz poinformować co zrobisz gdy sprawa nie zostanie załatwiona należycie a więc w 2h i
KAMIKAADZE
Jeżeli tego nie zrobią rzecznik praw konsumenta i zwrot kasy.
dobry pomysł, oczywiście zanotowac godz przekazania tel do naprawy, odliczać te 2h...
to co samsung wyprawia w swoim topowym modelu to zwykle sk**&%^&&$&$%^
od ręki powinni wymieniać i całować w ręke, przynajmniej przez poł roku gdzie większość wad sprzętu potrafi sie ujawnić.