Witam odpowiedz z Samsunga
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung. Rozumiem, że zauważa Pan nieprawidłowości w działaniu telefonu po aktualizacji do systemu Android w wersji 9. Jest możliwość czasowego zaplanowania wysłania wiadomości SMS. Proszę postępować zgodnie z instrukcją: aplikacja Wiadomości > Poszczególna konwersacja > Plus obok pola do wpisywania > Trzy pionowe kreski z lewej strony > Planuj wiadomość. Dodatkowo informuję, że po aktualizacji systemu polecanym działaniem jest przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych, ponieważ pozostałości systemu mogą generować błędy. Proszę pamiętać o wcześniejszym wykonaniu kopii zapasowej, aby nie utracić danych zapisanych w pamięci urządzenia. W kwestii problemów z funkcją Wi-Fi może pomóc reset ustawień sieciowych: Ustawienia > Zarządzanie ogólne > Resetowanie > Resetowanie ustawień sieciowych. W razie dalszych problemów zachęcam do wizyty w autoryzowanym serwisie.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania. Moje pytanie brzmi jak zrobic kopie zapasowa i jakim programem