gino82
@Przemo33 Próbowałeś wyczyścić dane aplikacji Netflix i Youtube z poziomu Ustawienia - Aplikacje
Tak,próbowałem i czyścic i od nowa instalować i nic. Ale oni wiedza ze maja problem tylko jak pisałem wyżej musi ktoś do nich napisać z tym samym problemem i twierdza ze oddzwonią jeżeli ten ktoś porozmawia z nimi po Angielsku by mogli poprowadzić na żywo test by mogli podjąć działania w rozwiązaniu tego problemu(pisze o Netflix)
dodana zawartość
Ostatnia moja rozmowa z Netflix ( a było ich kilka) na czacie trwała ponad dwie godziny z tego odtwarzałem film który mi kazali przez 30min. i coś tam testowali i chcieli dzwonić, pytali czy może ze mną porozmawiać jakiś technik tylko ja niestety niezbyt dobrze władam Angielszczyzną wiec na tym się skończyło. Prosili o kontakt gdy ktoś będzie w stanie z nimi pogadać o tym problemie. choć twierdza ze jestem pierwszy widocznie nikomu to nie przeszkadza. ...
Moze i dla niektórych to mało istotny szczegół ale Notka8 kupiłem za kosmiczna kwotę i nie po to żeby teraz z każda aktualizacja było coraz mniej dostępnych możliwości.
Teraz trzeba by było kupić Note9 i byłoby wszystko ok choć NOTE 8 to samo wspiera. W samsungu sie dziwią ale problemu nie potrafią rozwiązać.
To samo miałem Gear S3Frontier , tez był problemowy a u nich tylko stara śpiewka -przywrócić ustawienia fabryczne choć to tylko ich głupia odpowiedz kiedy nie znają odpowiedzi na problem.
dodana zawartość
Ja widziałem różnice w filmach HDR dlatego tez wziąłem pakiet UltraHD a teraz na co to komu po co płacić za full opcje kiedy nie można odtwarzać w takiej jakości.
dodana zawartość
Tak samo jak YouTub zabrał możliwość odtwarzania muzyki w jakości HI-END czy we FLAC a przecież takie formaty ludzie wstawiają a YouTube tylko Mp3 pozwala odebrać , to chore....