dla serwisu LG nie jest istotne czy masz paragon, czy fakturę, ważne żeby był na niej vat23%. Ale jak pisałem, przed zakupem dzwoniłem do serwisu LG w Warszawie, żeby być pewnym, że kupując na firmę dalej mam 2 lata gwarancji. LG na szczęście nie dzieli gwarancji od zakupu na osobę prywatną, czy firmę. A co do samego dokumentu zakupu, to jeśli masz zakup z vat 0% ale dystrybucji europejskiej to naprawią ci grzecznościowo, tak wyraził się pracownik z centrali LG. Ale jeśli nie będą mieli już części do tego modelu to odeślą ciebie z naprawą do sprzedawcy, czyli nie przyjmą do naprawy. Jeśli masz dokument zakupu z vat 23%, nie ważne czy paragon czy faktura to w przypadku gdy nie będą mieli części to wymienią na nowy telefon lub nowszy model, zależy co będą mieć na składzie. Tak czy inaczej masz 2 lata gwarancji, ewentualnie będziesz męczył Bestcenę, nie wyglądają na firmę, która ma się szybko zwinąć.