dzidexx Roza_Koku nie mam nic więcej do gadania? Zgodnie prawem i warunkami gwarancji mogą ci zaproponować wymianę. Jeśli ci nie odpowiada - zwrot pieniędzy.
kubulwg Możesz się po upominać, że wolisz lepszy model, bo jednak bądź co bądź G Flex 2 był flagowcem, a Q6 to średniak. Dla przykładu Nexusy 5x wymieniali na LG G5 SE
Roza_Koku A czy macie pomysł dlaczego wymiana płyty nie pomogła, może tylko napisali że płyta została zmieniona, albo zamontowali jakąś starą używaną?
Lysolus @Roza_Koku Możliwe, że wrzucili jakąś odnowioną. Co nie zmienia faktu, że masz na nią 2 lata gwarancji, więc na Twoim miejscu oddałbym jeszcze raz.
Roza_Koku Na jakimś innym forum wyczytałem że mogę domagać czegoś takiego jak "korekta faktury", ponoć oznacza to zwrot pieniędzy, ktoś z was się z tym spotkał?
dudali Oznacza to że serwis wystawi Ci oświadczenie o nienaprawialności sprzętu. Z tym oświadczeniem i telefonem idziesz do sprzedawcy, gdzie możesz zażądać zwrotu pieniędzy lub wymiany na telefon w podobnej cenie /o podobnych parametrach. Jeśli telefon kupiłeś w sklepie typu Media Markt, to ze zwrotem pieniędzy nie powinno być problemu.
Roza_Koku @dudaliA w jakim czasie od zakupu w sklepie mogę żądać zwrotu pieniędzy? Bo gwarancja na telefon mi się już skończyła (czyli 2 lata minęły). A teraz "przepycham" się z LG w ramach reklamacji, bo telefon za pierwszym razemdo serwisu wysłałem jeszcze w ramach gwarancji.
dudali Tego niestety nie wiem w jakim czasie. Najlepiej pewnie skontaktować się ze sklepem w którym kupowałeś telefon i zapytać.
Lysolus @Roza_Koku Poczytaj o rękojmi. Teoretycznie możesz jeszcze z niej skorzystać, ale sam na własną rękę musisz udowodnić, że wada była już wcześniej widoczna. Na Twoim miejscu odesłałbym na gwarancję, bo masz jeszcze na płytę - tak będzie najłatwiej.
Roza_Koku @LysolusTak uczyniłem, odesłałem telefon ponownie i lekko zasugerowałem im korektę faktury. Telefon za z pierwszym razem wysłałem w trakcie trwania gwarancji więc musiałbym na własną rękę udowodnić?
Lysolus @Roza_Koku Co ja gadam?:bash:Przecież masz nową gwarancję, więc wysyłasz do serwisu i naprawiają. Roza_Koku Telefon za z pierwszym razem wysłałem w trakcie trwania gwarancji więc musiałbym na własną rękę udowodnić? Serio, poczytaj o rękojmi to zrozumiesz