dydy_rydy Hmmm. Czy tak jest tylko w S9? Wszystkie poprzednie (Galaxy S) jak i obecny mój fon aktualizuję tylko przez GSM, bo od 6 lat nie używam w ogóle WiFi. Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
ochkarol dydy_rydy To jest tylko do automatycznego sprawdzania przez WiFi, ale nie rozwiązuje problemu z tym, że nie da się sprawdzić przez GSM aktualizacji. Ja bardzo często sprawdzam ręcznie bez WiFi. I dostaję komunikaty zwrotne (najczęściej, że nie ma, bo mam soft Plusa?).
dydy_rydy No właśnie to dla mnie normalne, ale niestety na tym fonie nie da rady, dopiero po włączeniu WiFi.Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
Wincenty Nie może być, coś mi tu nie gra. U siebie przed chwilą sprawdzałem, wyłączyłem WiFi i normalnie po danych komórkowych sprawdza.A nie jesteś czasem w roamingu? Jakie masz CSC (Informacje o telefonie) ? Np ja mam 4 x Xeo
[usunięty] Wincenty U siebie przed chwilą sprawdzałem, wyłączyłem WiFi i normalnie po danych komórkowych sprawdza. Potwierdzam...mimo że opcja sprawdzania przez wi-fi włączona to ręcznie i tak sprawdza bez wi-fi.
dydy_rydy Żona nic nie instaluje bez mojej wiedzy raczej [emoji2]. Telefon jest OPV oryginalnie, jest pierwszym właścicicielem.Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
jeronimo 11 godzin temu, dydy_rydy napisał: No właśnie to dla mnie normalne, ale niestety na tym fonie nie da rady, dopiero po włączeniu WiFi. Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka A jaką dostajesz informacje jak klikniesz wyszukaj aktualizacje?
ochkarol dydy_rydy Taki komunikat. Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka A odznacz to automatyczne pobieranie przez WiFi. Wiem - głupie - ale może...
wlodar123 dydy_rydy Taki komunikat. Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka Spróbuj połączyć się gdzieś z sieciąWiFi, czy udostępnijna innym telefoniei wtedy zobacz. Wnioskując po treści komunikatu, to wyglądana nie pobraną do końca aktualizacje, z wybraną opcją przed rozpoczęciem procesu-"pobierz tylko przez WiFi". Jeżeli nie zadziała to musiało się coś zbugować w sofcie.
dydy_rydy A nie masz w ustawieniach żeby pobieranie było tylko przez wi-fi? Ale w ustawieniach czego? Nie mogę nic właśnie takiego znaleźć. Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
ochkarol @dydy_rydy Może w ogóle jest wyłączony transfer danych przez GSM albo zablokowany po przekroczeniu limitu?
dydy_rydy [mention=346136]dydy_rydy[/mention] Może w ogóle jest wyłączony transfer danych przez GSM albo zablokowany po przekroczeniu limitu? Nie ma takiej opcji. Nie mamy limitów. Fon chodzi cały czas po GSM. Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
dydy_rydy Trzeba włączyć "Transmisja danych w tle" dla aplikacji Menedżer pobierania Ni hu hu niestety. Opcja była zaznaczona. Odznaczyłem i znowu zaznaczyłem i to samo nadal. Wysłane z mojego Galaxy S10+ przy użyciu Tapatalka
jeronimo Wejdź w ustawienia - połaczenia - licznik danych - i tu sprawdź czy masz właczoną opcje "sieć komórkowa" Oczywiscie w ustawieniach sieć komórkowa tryb pracy masz ustawione naLTE/3G/2G(auto)? dodana zawartość A w jakiej sieci masz karte sim i na abo czy na doładowania.