@mangod
A jakiej odpowiedzi chciałes usłyszeć od pracownika, który przyjmuje przy stoliku sprzet do naprawy. Technik z tego serwisu wytłumaczyłby ci to dokładniej, ale może ja postaram sie Tobie to wytłumaczyc.
Każdy telefon ma swoj S/N ( serial Number) i dane oprogramowanie z kodem regionu lubbrandem jest przypisane do tego S/N.
Kiedyś za pomocą Smart Switcha mozna było łatwo dowiedziec sie z jakiego regionu i czy telefon jest od operatora wpisujac model,S/N wyskakiwała informacja o telefonie i oprogramowaniu.
Teraz aby mieć 4xXEO bo masz telefon brandowany, musiałbys udać sie do serwisu i poprosic technika o przypisanie twojego S/N do kodu csc XEO.
Jesli masz telefon z Play to nie wykonają tej usługi, ponieważ ten operator nie zgadza sie na zdebrandowanie telefonu jeśli jest zakupiony z abonamentem na 2 czy 3 lata. Dopiero jak minie umowa z Play wtedy można taka usługe wykonać.
Ja taką rzecz wykonywałem w tym serwisie gdy posiadałem s6 edge+ i s7 edge. I co najważniejsze jak wymieniali mi s7edge na nowy egzemplarzz powodu 4 krotnej naprawy to dostałem też telefon niebrandowany.
W s9+ już nie musiałem bo kupiłem na wolnym rynku bez branda.