skillaz
@tgrz i jak sprawa się zakończyła ? Chciałem zamówić to szkło, ale po tym co widzę mam coraz większe wątpliwości. Z tego co widać na zdjęciach poglądowych na stronie producenta oraz Twoich to szkło zabiera część obszaru roboczego wyświetlacza przez te boczne paski. Nie wiem w jakim celu zostały one tam zastosowane skoro klej jest podobno na całej powierzchni, a nie tylko na czarnych paskach jak to było w HG Max od 3mk.
Zgłosiłem reklamację 4 dni temu (poniedziałek) (mam od ich "automatu przyjmującego" potwierdzenie przyjęcia) - na odpowiedzmają max 14 dni
- na razie brak kontaktu z ich strony (a szkoda - gdyż ich decyzja pewnie by Tobie pomogła (np. przekonała że zaszła u mnie "jakaś" niefortunna pomyłka))
Czy brać to szkło ?
- jeśli to co ja mam teraz to na pewno pełnowartościowe szkło 3mk dla s9 (a przypomnę - montowane nastoisku producenta - i tak opisane na paragonie)
--to zdecydowanie nie polecam
(najbardziej jestem rozczarowany, że na stronach producenta nie widać, że szkło tworzy taaaakie szpary po bokach)
Od biedy da się z tym żyć - ale to TO szpeci telefon (szpary i krzywizny czarnej blendy na narożnikach nie pokrywające się z krzywiznami właściwego ekranu)
Szkło trzymam tylko ze względu na trwającą reklamację - po niej na pewno to konkretne szkło zdejmuję.
Aktualizacja na dzień 02.10.2018:
- minęło 15 dni od zgłoszenia reklamacji - nie mam odpowiedzi z 3mk