Dyziex Wychodzi na to, że problem z zanikami lub zrywaniem połączenia jest problemem globalnym i dotyczy głównie Exynosa. Źródło: http://piunikaweb.com/2018/03/26/galaxy-s9-users-around-the-globe-reporting-call-dropping-issue/ Mam wrażenie, że do użytkowników trafiła jakaś beta zamiast finalnego produktu. Co chwilę coś wychodzi. Jak nie czytnik, nie ekran to teraz problem z najbardziej podstawową funkcjonalnością jaką jest wykonywanie połączeń...:/
jarmk Osobiście nie mam z tym problemu, wręcz jakość rozmów uważam za rewelacyjną... ani z dotykiem, ani z czytnikiem, ale... Po kilku sekundach ciszy, połączenie jest wznawiane lub kończone. Problem ma dotyczyć różnych wersji Galaxy S9 i S9+, zarówno modeli z autorskim procesorem Exynos, jak i wersji wyposażonych w Snapdragona. Dodatkowo błąd występuje niezależnie od operatora sieci komórkowej. Samsung oczywiście jest już świadomy nowego błędu. Klienci, którzy zgłaszają się z wadliwymi egzemplarzami, otrzymują nowy smartfon, pozbawiony już problemu z połączeniami. Nie jest jeszcze znana przyczyna, niektórzy jednak podejrzewają, że wina leży po stronie oprogramowania. Źródło: https://www.dobreprogramy.pl/Nowe-problemy-Samsunga-Galaxy-S9-polaczenia-sa-nagle-przerywane,News,87085.html
Patika Cóż ja ja nie mam żadnych problemów. Ani z ekranem, ani z czytnikiem, ani z połączeniami. Nie narzekajcie, że jest jakiś problem. Sprawdźcie, czy występuje w waszym telefonie, jeśli nie cieszcie się nim dalej bo jest świetny😃
Dyziex @Patika Tak jak pisałem kilka postów wcześniej problem z samoczynnym rozłączaniem u mnie występuje (3 może 4 razy). Na razie jednak nie oddaję na gwarancję, jeśli okaże się, że problem leży w firmware to będę po prostu czekał na aktualizację. Jeśli będzie to problem sprzętowy, to też odczekam trochę aż definitywnie to rozwiążą, żeby nie trafić znowu na egzemplarz z tą samą wadą, albo jeszcze gorzej, z różowym ekranem.
Martin_Valdez No mi się zdarzyły kilka razy te zaniki 3 sekundowe, jak pisałem powyżej, Jeśli chodzi natomiast o samą jakość połączenia to według mnie bije na głowęS7, które miałem wcześniej.
wegier! Martin_Valdez No mi się zdarzyły kilka razy te zaniki 3 sekundowe, jak pisałem powyżej, Jeśli chodzi natomiast o samą jakość połączenia to według mnie bije na głowęS7, które miałem wcześniej. ja mam takie akcje na s8 po aktualizacji do oreo.ale korzystam też z VoLTE i tam różne kwiatki co chwila wychodzą więc nie wiem czy to problem sieciowy czy telefonu
MICHU82 Mam ten sam problem, ponadto występuję czasami gdy odbieram połączenie, głośność rozmowy jestbardzo duża. Pomaga dopiero włączenie głośniczka (rozmowa głośnomówiąca) i wyłączenie go. Wtedy wraca do normalnego poziomu. Jest to dość irytujące, dlatego dzisiaj oddaję go na gwarancję.
krzysiekjj Ja tez tak mialem na s9. Wylaczcie voLTE. I polaczenia komorkowe 2g/3g .U mniechyba sie sprawdzilo. Wczesniej mialem voLTE wlaczone i polaczenia 2g/3g/lte. Totalnie ciche polaczenia i slabe i cos zrywalo. To kwestia softu.
arekwasko5 Dzisiaj zgłosiłem problem z zanikającym dźwiekiem podczas połączeń. Jutro kurier zabiera telefon. Czasnaprawy niby 2 tyg, bo dużo zgloszeń.
MICHU82 Oddałem swój telefon do serwisu, jak wspomniałem wyżej. Temat jest im znany. Wgrali nowe oprogramowanie wg zaleceń producenta. Od momentu odbioru telefonu na razie problem nie występuje.
arekwasko5 MICHU82 Oddałem swój telefon do serwisu, jak wspomniałem wyżej. Temat jest im znany. Wgrali nowe oprogramowanie wg zaleceń producenta. Od momentu odbioru telefonu na razie problem nie występuje. Ile czasu czekałeś na telefon? Mówili do 2 tyg.
titus78 Jakie nowe oprogramowanie? Kuźwa podczas rozmowy też dochodzi mi do przerw. Nie uśmiecha mi się wysyłać gdziekolwiek telefon. Gdzie to zgłaszać?Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Dyziex @MICHU82 Jakie nowe oprogramowanie Ci wgrali? G965FXXU1ARC5? Niestety u mnie na tej wersji problem występuje.
MICHU82 Telefon oddałem w Poznaniu, czekałem 2h i telefon odebrałem. Wczoraj i dziś po kilka rozmów i jak na razie OK. dodana zawartość @Dyziex
titus78 [mention=52330]MICHU82[/mention] Jakie nowe oprogramowanie Ci wgrali? G965FXXU1ARC5? Niestety u mnie na tej wersji problem występuje. Mam tą wersję Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Marchus Powiem tak. Samsung wymienił mi telefon i problem także występuje. Co ciekawe jak zgłaszam ponownie sprawę to na infolinii twierdzą, że nikt inny im tego nie zgłaszał. Wina po mojej stronie, że niby aplikacje, karta SIM itp. Dzwoniłem także do serwisu w Katowicach i niby też spawy nie znają. Niktkurde nie zgłasza tego problemu (hahaha). Przecież to kłamstwo jakich mało. Mamy telefon za 4 klocki, który nie działa jak powinien. Co mam z nim zrobić rzucić o ziemię :/ Może zacznie działać prawidłowo.
titus78 Zgłosiłem sprawę na Samsung Members. Oczywiście dostałem informację, że nikt nie zgłaszał takiego przypadku. Poproszono mnie o wysłanie wersji systemu z *#1234#. Po jej otrzymaniu mają sprawę zgłosić do działu oprogramowania. Czy faktycznie nie zgłaszacie tego do nich czy oni ściemniają?Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
bloniak Ja dzisiaj byłem na w samsung serwis plac europejski w Warszawie.... Opisałem problem koleś powiedział, że jestem pierwszym co w ogóle takie coś zgłasza 😃 może wymienią na nowy , 14 dni od zakupu nie minęło... mam nadzieję, że znajdą właściwy problem a nie oprogramowanie...
Maciek_Sitkiewicz bloniak Ja dzisiaj byłem na w samsung serwis plac europejski w Warszawie.... Opisałem problem koleś powiedział, że jestem pierwszym co w ogóle takie coś zgłasza 😃 może wymienią na nowy , 14 dni od zakupu nie minęło... mam nadzieję, że znajdą właściwy problem a nie oprogramowanie... No to się mineliśmy chyba 🙂 Też tam dziś byłem i mi mowili że jestem pierwszy 🙂 wróciłem godzinę temu jakoś.