Marchus Jak U Was wygląda jakość połączeń głosowych. Czy ktoś może zauważył, że w trakcie rozmowy jakby na 1-3 sekund robiło się głucho w słuchawce. Ja nie słyszę rozmówcy a druga osoba też nie słyszy. Zaznaczę, że nie przy każdej rozmowie takie coś występuję. Testowane dwie karty a także dwa sloty. Zauważył ktoś u siebie podobny problem??
freakgeek u mnie jakosc rewelacyjna. chyba najlepsza ze wszystkich do tej pory posiadanych telefonow. u mnie nie ma zadnego ale...
czenka Jak U Was wygląda jakość połączeń głosowych. Czy ktoś może zauważył, że w trakcie rozmowy jakby na 1-3 sekund robiło się głucho w słuchawce. Ja nie słyszę rozmówcy a druga osoba też nie słyszy. Zaznaczę, że nie przy każdej rozmowie takie coś występuję. Testowane dwie karty a także dwa sloty. Zauważył ktoś u siebie podobny problem?? Też tak mam 🙁 Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Romano73 Jakość bardzo dobra, tylko przez Wificaling raz było słabo ale może to wina Internetu.Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
gilotyna8 Jak U Was wygląda jakość połączeń głosowych. Czy ktoś może zauważył, że w trakcie rozmowy jakby na 1-3 sekund robiło się głucho w słuchawce. Ja nie słyszę rozmówcy a druga osoba też nie słyszy. Zaznaczę, że nie przy każdej rozmowie takie coś występuję. Testowane dwie karty a także dwa sloty. Zauważył ktoś u siebie podobny problem?? Mam ten sam problem. Dość dużo rozmawiam i sporo razy mialem tą cisze.... jaki moze byc powód? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
MICHU82 Właśnie chciałem pisać o tym problemie 3sek. Dokładnie mam to samo co przedmówcy. Przy dłuższej rozmowie robi sie taka cisza po czym wszystko wraca i jest już normalnie. Jakaś rada? Może to wina sieci? Ja korzystam z PLUSa (2 karty)
czenka Miałem to samo. Wyłączyłem Wi-Fi Calling i VoLTE i brak problemów. T-Mobile Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
jarmk sieć T-Mobile 1 karta SIM non stop włączone VoLTE kilka odbytych rozmów ponad godzinę 0 problemów, jakoś rozmów rewelacja
jarmk jarmk sieć T-Mobile 1 karta SIM non stop włączone VoLTE kilka odbytych rozmów ponad godzinę 0 problemów, jakoś rozmów rewelacja Zacytuje sam siebie... zobacz co ja pisałem nie tak dawno tutaj w wątku.. 🙂 dodana zawartość I dalej twierdzę, że jakość rozmów jest rewelacyjna, tylko czasem, ja mam raz na kilka dni, te przerwy... w takim telefonie za taką kasę musi wszystko działać na 100%... 🙂 Także pozostaje nam czekać na wydanie aktualizacji tylko naprawiającej ten błąd.
michal.kiwitt1 Miałem to samo. Wyłączyłem Wi-Fi Calling i VoLTE i brak problemów. T-Mobile Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka W Plusie nie mam ani wi-fi calling ani VoLTE, więc to nie to u mnie. [emoji848] Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Maciek_Sitkiewicz Witam. Galaxy s9 plus posiadam już kilka dni i jedno co mnie niepokoi to gubienie zasięgu podczas rozmowy, po około 2 może 3 minutach rozmowa zostaje przerwana, Miejsce nie ma tu znaczenia, praktycznie w podczas każdej rozmowy tak się dzieje.
Dyziex Dzisiaj zauważyłem podobny problem. Miejmy nadzieję, że to wina softu a nie jakaś wada sprzętową. Jaką masz wersję firmware?Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Maciek_Sitkiewicz Dyziex Dzisiaj zauważyłem podobny problem. Miejmy nadzieję, że to wina softu a nie jakaś wada sprzętową. Jaką masz wersję firmware? Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Priv
jarmk W poniższym wątku była już dyskusja na ten temat: https://forum.android.com.pl/topic/?tab=comments&do=embed&comment=5324739&embedComment=5324739&embedDo=findComment#comment--jako%C5%9B%C4%87-po%C5%82%C4%85cze%C5%84-g%C5%82osowyc/
jassper Niestety wygląda na to że mam podobny problem. Podczas połgodzinnej rozmowy trzy razy zapadła cisza. Mniej więcej 3 sekundy.Sieć: three UK. Bez wifi calling i VoLTE.Na poczatek próbuje serii standardowej: off/on, tryb samolotowy on/off, czyszczenie danych aplikacji Phone. Może pomoże....Ktoś skutecznie rozwiązał problem? Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Dyziex @jarmk W tamtym wątku jest opisany inny problem. Dotyczy 2-3 sekundowej ciszy co jakiś czas. Tutaj problem dotyczy samoczynnego rozłączania/zrywania połączenia.
Marchus Powiem tak, telefon wymieniłem ze względu na występujący problem. Co ciekawe w obecnym modelu mam to samo. Występuje trochę rzadziej ale jest. Już mi ręce opadają. Dziennie mam po 3-4h rozmów i jest to strasznie irytujące.
jarmk Dobrze by było, jakby każda osobau której występuje ten problem od razu pisała jaki ma kod regionu CSC - soft i w jakiej jest sieci... bo po samym "mam problem z przerywaniem rozmów" do niczego nie dojdziemy..
Martin_Valdez No ja u siebie zauważyłem te zaniki na 3 sekundy. Telefon z normalnej, polskiej dystrybucji nie od operatora. Wkurzające jest to zjawisko.