A ja dzisiaj zadzwoniłem do firmy i zapytałem o wycenę. Wysłałem SGS 6 128 GB. W mojej ocenie stan był idealny. Pani po podaniu numer zlecenia powiedziała, że ocenaich techników test taka sama jak moja - stan idealny. W związku z tym otrzymam dzisiaj przelew na kwotę jaka była na pierwotnej wycenie (oczywiście +400 zł. od Samsunga). Wycena została utrzymana pomimo, że jak wczoraj sprawdziłem na stronie internetowej,to wycena tego telefonu już była o ok. 81 zł. niższa. Tak więc firma wywiązała się z zobowiązania. Nawiasem mówiąc, zaproponowana cena za SGS 6 128 GB była naprawdę atrakcyjna - za te pieniądze byłoby mi go trudno sprzedać na OLX czy Allegro. Tak więc, w przeciwieństwie do niektórych przedmówców, jestem bardzo zadowolony z odsprzedaży.
Może zanim zacznie się mieć pretensje do firmy należy na swoje telefony spojrzeć realnie? Z pewną dozą samokrytycyzmu?