@[usunięty]
Dokładnie... Co do samego regulaminu nie mam zastrzeżeń, bo jest on dla mnie jasny. Ale Samsung sam nie trzyma się swoich reguł. Od początku promocji kłopoty z otrzymywaniem kodów, jedni dostają od razu, a jeszcze inni w ogóle. Ci drudzy po reklamacji dostają zwykle kody, ale to powinno przyznawane systemowo bez proszenia się. Gdyby to była firma krzak sprzedająca chiński szmelc w biedronce to może bym zrozumiał błędy w oprogramowaniu, ale nie tutaj. Na stronie Samsunga powinno pisać " KUP Galaxy S9+, a może wyślemy ci kod na odkup +400zł, a może nie wyślemy, bo informatyk dopiero kończy gimnazjum i chyba nie ogarnia". Wiem, że promocja jest dobrowolna i musimy się cieszyć, że w ogóle jest, ale jak już się tego podejmują to niech to robią dobrze. Póki co widać w tym tylko to, że taki był właśnie cel Samsunga, ZAGMATWAĆ co się da, bo to zawsze spore oszczędności.
Mail reklamacyjny do "odkup@oexecośtam.gdzieśtam" wysłany wczoraj. Jutro żona wyśle swoją reklamacje i będziemy tak razem czekać z uśmiechem na twarzy na tą łaskę przyznania kodu promocyjnego przez Wielkiego Samsunga.
Co do samego odkupu to się nie wypowiem, to dopiero przede mną 🙂
Pozdrawiam.