bo0ze Mam takie pytanie. Czy logując się na swoje konto samsung members do którego mam dodany telefon objęty promką na innym telefonie nie objętym promocją będę miał widoczny kupon z tamtego telefonu?Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
gino82 Nie kupon jest widoczny tylko na telefonie objętym promocja.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
mordrek82 A jak to jest z kupowaniem różnych modeli? Jeżeli kupiłem S9+ i otrzymałem 400zł , to teraz kupując Note 9 też mogę skorzystać? Czy zakładać konto na kogoś innego?Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
gino82 Nie ma problemu. Ja robiłem na S8+,S8,S9+ na jedno konto,dodatkowo każda promocja ma jakiś okres jeżeli tamta już się skończyła to teraz jest nowa.Mam też wrażenie że nikt tego nie sprawdza do puki nie ma problemu np.reklamacja ,zła wycena itp.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
gino82 Jak jest na liście to przyjmą ,wszystko masz na ich stronie .Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
mordrek82 Jest. Taki staroć..... 1,89zł dostanę. Do tego kod i wszystko gra [emoji3]Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
magooo Czy ten telefon co jest do nich wysyłany musi być sprawny ? Bo mam starego k750i prawie by poszedł za 1.80 😃
gino82 Przeczytaj wątek to się dowiesz...np.post #766 Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Maciejk5 Witam, dostałem drugi raz kod na podwyższenie wyceny od Samsung w aplikacji members (mam model S8) czy mogę użyć znowu ten kod i sprzedać im inny telefon? Dane do formularza mogą być te same co wcześniej?
gino82 To zależy kiedy i za jaki telefon dostałeś poprzedni kod.Jeżeli było to w poprzedniej edycji promocji to tak ,jak było to w obecnej to dla bezpieczeństwa wyślij na inne dane. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Maciejk5 gino82 To zależy kiedy i za jaki telefon dostałeś poprzedni kod.Jeżeli było to w poprzedniej edycji promocji to tak ,jak było to w obecnej to dla bezpieczeństwa wyślij na inne dane. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Ale nie rozumiem jak samsung nie rozumie tego że jak już dawał ten kod (tak to chyba było na wcześniejszej edycji) to już nie powinien go wysyłać znów, patrzyłem i faktycznie on tam znowu działa bo różni się od tamtego kodu. Może dlatego tak się stało że przyszedł 2 raz bo robiłem pełny format w telefonie i konto members też jest na inny e-mail.
gino82 To musi być jakaś pomyłka z ich strony jeżeli to ten sam telefon...ja bym wysłał jakiegoś starego z listy jak nie przeleją to nic nie ryzykujesz. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Maciejka Ile czekaliście na kod po zakupie np S9? Ja swoją nabyłem w sklepie samsunga 14 sierpnia i do dzisiaj nie dostałem kodu ani żadnego innego powiadomienia.
Maciej_Tak Panowie telefon odpalony 31.07. - kodu do dzisiaj nie ma. 400 za stary dostalem a z bankomatem cisza, co robic ?
gino82 Przeczytać regulamin i jak wszystko ok. napisać reklamację na adres email.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Maciej_Tak @gino82regulamin ale ktory ? bo wersji bylo kilka... W czasie zakupu tel. z tego co pamietam promocja byla do konca października.
gino82 A my skąd mamy wiedzieć? Ten od wypłaty z bankomatu... do października to jest raczej ten od odkupu starego telefonu.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Maciej_Tak Nalezalo uruchomic tel. do 8.08.18 do polnocy - wiec ja się łapie. Z informacji otrzymanych na czacie na żywo - kazano mi wysłać maila z dowodem zakupu i IMEI urządzenia.