U mnie dzisiaj rano pojawiła się aktualizacja. Tel. kupiony w Play na początku czerwca 2018.
Jak na razie wszystko działa bez zarzutów.
Napiszę dla potomnych 😉
Jak dotąd w Samsungach i teraz w P20 Pro nie robiłem resetu do ustawień fabrycznych czy wipe po aktualizacjach. Nawet po zmianie androida na nowszą wersję.
Kilka razy po jakiejś aktualizacji sądziłem, że będę musiał zrobić reset, ale problemem okazywały się aplikacje nie sam system. Wystarczyło wyczyścić pamięć jakiejś apki.
Pewnie gdybym miał jakiś grubszy problem to zrobiłbym reset ale jeżeli wszystko chodzi to po co? Reset to ostateczność bo po co tracić czas na ponowne ustawienia itp.
1. sprawdzam w google czy taki problem występuje, najprostsze rozwiązanie
2. ustawienia danej aplikacji, czasami ludzie nie sprawdzą, a po aktualizacji zmieniają się ustawiania np w aparacie jakieś upiększanie, leci zaraz podpowiedź od kogoś zrób reset, a wystarczy zmienić ustawienia i pojawiają się nieaktywne opcje
3. usuwam dane danej aplikacji i sprawdzam czy pomogło
4. ... inne
5. na samym końcu reset, jeszcze nie było mi dane tego doświadczyć, ale nie mówię, że kiedyś się przyda.