djremo
Dlatego trzeba mieć na uwadze widmo ewentualnych problemów.
@djremonie rozumiem Twojej wypowiedzi. Jeśli nawet serwis LG odmówi Ci naprawy to po wysłaniu do Besceny i tak zostanie naprawiony, może nie w autoryzowanym serwisie LG o którym też krąży pełno złych opinii a w innym serwisie.
Moim zdaniem problem nie jest rodzaj faktury, (oczywiście wyjątkiem jest faktura marża) a podejście producenta, serwisu do naprawy.
LG pisze jasno w warunkach gwarancji:
"Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. na terenie Unii Europejskiej."
Samsung już ma inne podejście bo piszą:
"Produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu."
A Huawei nic nie pisze o telefonach z UE:
"Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć produkt do Autoryzowanego Serwisu Huawei wraz z dowodem zakupu."
A iPhone z tego co wiem wogóle nie żąda dowodu zakupu tylko sprawdza gwarancję po nr imei
Fajnie by było gdyby w temacie wypowiedział sięktoś z LG, spróbuje zagadać na FB jak coś to wkleję całą rozmowę.