servisman
@mariush19 masz jakiś dokument naprawy, że coś zostało wymienione? Jeśli masz to zrobiłbym tam dym skoro nic nie zrobili.
mam dokument z SBE na którym jest, usterka: klapka baterii itd itp. Potem jest że usterka naprawiona. A części użyte do naprawy to jest 3 x etykieta/naklejka. Pytałem na infolini co to za częsci były wymieniane na które trzeba czekać było to pani odpowiedziała mi że etykieta naklejka. Pytałem co to jest, to Pani powiedziała że to standardowo jest wymieniane.
Może chodzi o tą folę którą okleili wyświetlacz, następna folia na szkło aparatu, i jeszcze nr IMEI na białej nalepce został naklejony na tył klapki , tak jak jest to w oryginale. Nic poza tym. Co Ciekawe jak się tą klapkę w tym roku dociśnie palcem to przez 5 min zanim klej nie zapracuje, to nie ma szczeliny, potem oczywiście to zaczyna odstawać. Myślę że tak ktoś podszedł do naprawy. Docisnął palcem i spakował do pudełka. Tylko po co te tygodniowe oczwkiwanie na części? Żenada. Złożyłem reklamację na LG Polska i czekam. Telefon na bank nie jest szczelny bo lekko podważająć paznokciem widać przerwy w tym kleju.
Mam jeszcze drugie pytanie odnośnie ładowania indukcyjnego: Czy on obsługuje szybkie ładowanie indukcyjne? Mam ładowarkę samsunga fast charge i pokazuje mi że ładowanie zwykłe. Nie wskakuje szybkie ładowanie indukcyjne. Na dwóch tel samsung na tym samym zestawie jest szybkie indukcyjne. Ktoś coś wie na ten temat? Zła ładowarka czy coś trzeba w opcjach przestawić?