@[usunięty] Widac, że niewiele rozumiesz. Przedstawiasz podejscie typowego janusza "Jak Ci nie pasuje to siaomi lypszy". Nie rozumiesz, że w tym wszystkim glownie chodzi O ZASADĘ? Za kwote 2 tys zł poltora roku temu mialem do wyboru wiele roznych telefonów. Kupiłem P10 i co?
- Nie moglem wziac udzialu w Beta testach Oreo bo dostalem wymagany soft po zapelnieniu puli testerów;
- O aktualizacje musialem pisac do supportu;
- Jak wyszlo Oreo to okazalo sie, że ma skopana obsluge czcionek. Pisalem, dzwonilem, skladalem requesty i co? Zarekomendowali uzywanie czcionki domyślnej zamiast naprawic blad;
- Po 4 miesiącach dystrybucja softu stanela dla Polski. W grudniu 2018 flagowy P10 ma poprawki z września, a P10 Lite z grudnia i GPU Turbo; Sytuacja utrzymuje sie do dzis.
- Wymuszamy aktualizacje przez DNSy, w koncu ludzie kupuja karty z UK i dostają zalegle pięć aktualizacji. Huawei nie widzi problemu.
- Beta testow Pie nie ma w polsce a mimo tego support 2 miesiace ściemnia ze byly, mimo ze Polska jako jedyna w aktualizacji jest w plecy w calej Europie.
- Wychodzi EMUI9. Oczywiście trzeba karte Play. Naprawili skopane czcionki, ale skalowanie DPI lezy i kwiczy. Pisze do supportu... Raz ze nie potrafia zrozumiec o co chodzi (Zawodowo zajmuje sie testowaniem wiec wytlumaczylem jak krowie na rowie) a dwa ze tak samo jak w przypadku czcionek, Huawei po raz kolejny rekomenduje nie uzywanie funkcjiz w ktora wyposazone jest oprogramowanie.
To tak w skrocie. Uwazasz, że kupie kolejnego Huawei?
Uwazasz, że[mention=385073]digimen[/mention] kupi kolejnego Huawei?
Uwazasz, że ludzie pozostawieni sami sobie z zielonymi wyswietlaczami kupia kolejnego Huawei?
Zadowolony bedzie ten co nie wymaga, lub nie miał problemu.
Powtarzam, chodzi o sama zasade jak sa traktowani klienci, jak sa oklamywami i jak dziala posprzedażowa obsluga klienta, a nie o numerek softu.
Huawei P10 | Tapatalk