folusek Pytania problemy przebieg korzyści Galaxy Buds,Samsung Care+, Samsung Odkup. Samsung Galaxy Buds https://www.samsung.com/pl/promocje/smartfony/bundle-galaxy/ Samsung Galaxy Buds - Status złożenia/weryfikacji/zatwierdzenia https://my-samsung.com/pl/mysamsung/#/ Samsung Care+ https://www.samsung.com/pl/promocje/smartfony/careplus-galaxy/ Samsung Odkup https://www.samsung.com/pl/promocje/smartfony/odkup-galaxy/ Samsung Lista Urządzeń Biorących Udział w Promocji Odkup: https://tradein.teqcycle.com/samsung-pl/Faq https://tradein.teqcycle.com/docs/sam-pl/Samsung_Trade-In_Standalone_Device_List.pdf
mateusz1807 U mnie nadal nic, jak próbuje przejść na stronę to albo wczytuje w nieskończoność, albo wyświetla że muszę wejść przez samsung members, raz wczytało stronę ale z formularzem było coś nie tak
rygiel1974 Zarejestrowałem się wczoraj maila nie otrzymałem z tym, że nie wiem czy to ważne ale podałem datę zamówienia z faktury tj. 07.03 a nie datę złożenia zamówienia. A jeżeli chodzi o ubezpieczenie to czy można po trzech miesiącach kontynuować i jaka opłata? Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
folusek No i już aktywowałem właśnie Care+ przed chwilą i na email dostałem certyfikat🙂 rygiel1974 Zarejestrowałem się wczoraj maila nie otrzymałem z tym, że nie wiem czy to ważne ale podałem datę zamówienia z faktury tj. 07.03 a nie datę złożenia zamówienia. A jeżeli chodzi o ubezpieczenie to czy można po trzech miesiącach kontynuować i jaka opłata? Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Podaje się datę zamówienia a nie datę zakupu zfaktury😉 spradź tu informacje o słuchawkach: https://my-samsung.com/pl/mysamsung/#/
daniel8383 @rygiel1974Jak wejdziesz jeszcze raz w care+ to po rejstracji darmowych 3 miesiecy teraz wyskakują już opcje płatne na 24 miesiące koszt to 799zł chyba
slavo Na stronie samsunga mam takie coś: Pod jakim linkiem? Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
tysszek No ja np zamawiałem po koniec lutego telefon w sieci, później jak dzwoniłem to wyszło że zamówienie zostało dopiero wprowadzone 6.03. Ogólnie datę podałem z lutego. Jak oni to będą weryfikować nie mam bladego pojęcia.
rygiel1974 @folusek no to może być lipa z weryfikacją [emoji35]Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
folusek rygiel1974 @folusek no to może być lipa z weryfikacją Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Możesz do nich napisać na email lub zadzwonić galaxybuds@oexebusiness.com
Adrian.. Podajecie datę zamówienia... nie wprowadzenia,faktury czy odbioru... i tak przechodzi bez problemu
folusek 4bstr4ct Mam takie coś więc chyba przeszło, ale potwierdzenia do tej pory na e-mail nie dostałem... Status: złożenia/weryfikacji/zatwierdzenia możemy sprzwdzić tu: https://my-samsung.com/pl/mysamsung/#?/
zabka35i U mnie poszło bez kłopotu zrobiłem to wczoraj przed południem i po pierwszym mailu, ze trwa weryfikacja przyszedł drugi ze otrzymuje sluchawki i wysyłka nastąpi do 10 dni roboczych firma kurierska.
mirku Care+ też właśnie poszło, z tym że z Care+ potwierdzenie otrzymałem w kilka sekund na maila, a na słuchawki nadal nic, ale nie jestem odosobnionym przypadkiem, więc widocznietak musi być ?♂️ .... próbowałem drugi raz zarejestrować słuchawki i komunikat jak wyżej, że to ponowne zgłoszenie. No nic, czekajmy.