Ja się zastanawiam jak można być takim frajerem aby wierzyć w bajeczki Samsunga?
Toż oni są kompletnie kryci. Powtarzają ciągle te same słowa - regulamin to regulamin tamto. Po czym mydlą oczy datą 12 marca... Później będzie zdziwienie że jeden z drugim nie dostał słuchawek. Pewnie że nie dostał bo 12 tyś to tak na dobrą sprawę kilka sztuk. /odbierając swój z rtv euro agd kobieta wydrukowała wszystkie naklejki S10tek jakie dostała 8 marca - weź spróbuj chwycić szklankę, właśnie tyle ich było, a to tylko jeden sklep w mieście/
Coś czuję że mają niezły poślizg w wysyłce słuchawek. A to przekłada się na to że ludzie mają czas aby zrezygnować albo anulować zamówienie - poczekać np. 3 miechy aby telefon zaliczył pierwsze obniżki. I tyle widzieli słuchawki, ubezpieczone ekrany i skup złomu...
A tu widać jak to wygląda z ich strony. Strona działała w godzinach wieczornych. Słowem o tym nie wspomniano. Dalej mantra 12 marca, 12 marca (pewnie im chodziło o 12 godzinę 8 marca - gdy słuchawki już się wyczerpały *sarkazm*).
Nawet nie napisali oficjalnego komunikatu na stronie, odnośnie całej tej "awarii". Tylko zgrabnie dobrane słowa w komentarzach...