@folusek
Tylko pogratulować 🙂 - miałeś szczęście > zostałeś wybrany ... ale mimo wszystko chroń telefon przed upadkiem ... 🙂
dodana zawartość
No i jest problem z odkupem - tak jak przewidywałem.
Po kolei: po otrzymaniu kodu promocyjnego i wpisaniu go do formularza, wraz z oceną, a następnie wysłaniu telefonu, otrzymałem dokument "Strona informacji o statusie".
Tam, po pewnym czasie pojawiła się ekspertyza firmy teqcycle z wyceną, którą zaakceptowałem. Sęk w tym, że podana była tylko kwota wyceny, bez bonusu 300zł. Na końcu strony o statusie zawarta była informacja " Sprzedając telefon marki Samsung, Twoja wycena zwiększona zostanie o 300 złotych. Jeśli kupiłeś Galaxy z serii S10, wykorzystaj kod pobrany w Aplikacji Samsung Members.", która sugerowała, że ten kod trzeba będzie jeszcze podać. Raz już został podany w formularzu, co było niezbędne, żeby przejść do dalszej wyceny itd. Tymczasem po zaakceptowaniu wyceny, nie było już żadnej możliwości aby ten kod podać > pojawiło się - kwota wyceny ma zostać przelana na konto. To po co jest ta informacja na końcu strony?! skoro już przeszedłem dalej po wypełnieniu formularza.
Przewidując problem, już wcześniej wysłałem stosowne pytanie do odkups10@oexebusiness.com, dziś otrzymałem taką odpowiedź:
"Otrzymany voucher powinien zostać wykorzystany podczas wyceny urządzenia on-line. Zgodnie z informacja systemową zaakceptowali Państwo ofertę partnera promocji. Z naszej strony prześlemy zapytanie do firmy Teqcycle o możliwość "dopisania" przyznanemu Państwa kodu do zaakceptowania oferty Odkupu. Prosimy o cierpliwość."
Zgłosiłem problem na infolinię Samsunga, konsultant zasugerował, że mimo iż kod został wpisany mógł dalej nie "przejść" (przeglądarka, system itp.) Mam czekać na odpowiedź - jeśli będzie negatywna, mam zgłosić reklamację.
To czysta przyjemność brać udział w promocjach Samsunga (vide też słuchawki) ;(