ra_decki
Należą albo i nie należą. Co możesz zrobić? Przestać płakać i zaktualizować aplikację members.
Wejść w korzyści i jak będzie pusto nacisnąć wszystkie korzyści i wszystko będzie. Ja też nic nie miałem w korzyściach zaraz po odpaleniu telefonu i aplikacji ale zamiast się mazać trzeba pomyśleć
Słaba ta Twoja porada jak nie wiem co. Nie jestem w temacie nowicjuszem bo pracuję od 20 lat w tej branży i w życiu miałem już chyba wszystkie możliwe telefony w tym wszystkie flagowe Samsungi. Chodzi mi o to, że żadna osoba z Samsunga, z infolinii, ze wsparcia nie potrafi mi pomóc i rozkładają ręce. Robiłem hard reset, przywracanie ustawień apki, przelogowywanie się na konto Samunga, zmianiałemSIM i niestety nic. Zakładka korzyści jak była,tak nadal jest pusta, i nikt nie wie dlaczego. Rok temu korzystałem z korzyści kupując S9 i wtedy wszystko zagrało jak w zegarku, teraz przy S10 jakaś totalna zagadka. Takie słuchawki akurat do szczęścia są mi mało potrzebne, ale zawsze mógłbym je komuś sprezentować, ale już taką ochronę wyświetlacza chciałbym mieć tym bardziej że rozważam wykupienie opcji ochrony na dłuższy czas, kod na odkup też bym chciał bo mam akurat w szufladzie Samsunga któy kwalifikuje się do odkupu. Zresztą skoro Samsung obiecuje, to niech też spełnia swoje obietnice bo to nie jest garażowa firemka. Tyle.