Witam,
Nie zarejestrowałem się jeszcze do Samsung Care ponieważ zastanawiam się nad pewna kwestia. Aby skorzystać z promocji i ochrony na 3 miesiące należy (wg. regulaminu):
- kupić urządzenie w okresie 20 luty - 14 kwietnia 2019
- aktywować je w okresie 8 marca - 28 kwietnia 2019
Jednocześnie nie jest jasno określone do kiedy należy zarejestrować się w promocji (poprzez banner w Samsung Members).
Jest co prawda zapis w § 4 pkt 1 b) o treści:
"aktywowali Urządzenia w okresie od 8 marca 2019 roku do dnia 28 kwietnia i w terminie wskazanym w § 2 pkt 3 powyżej zarejestrowali swój udział w Promocji, zgodnie z niniejszym Regulaminem."
Jednocześnie § 2 pkt 3 brzmi:
"Klienci, którzy zakupili Urządzenie u Partnera Handlowego w okresie od dnia 20 lutego 2019 do 14 kwietnia 2019 roku i aktywowali je do 28 kwietnia 2019 roku, mogą zarejestrować się do Ubezpieczenia."
Nie zawiera on więc jednoznacznej informacji co do terminu rejestracji do promocji, jest to nieco niejasne bo zgodnie z § 4 pkt 1 b) należy brać pod uwagę datę z § 2 pkt 3 w którym jednak podane są dwie daty, ale żadna nie odnosi się do terminu rejestracji do promocji.
Ktoś ma pomysł jak to interpretować?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka