Tak , prosiłem o numer imei to twierdzi ze z gwarancja nie będzie problemu, ale numeru nie podał. Generalnie to samo co w sklepach internetowych, gdzie telefon tańszy o 1000 zl niz na miejscu w sklepie typu media expert. Gwarancja tylko na papierku , a serwis samsunga dość pokrętnie odpowiada , ze musi zobaczy te papiery aby odpowiedzieć czy uznaja gwarancję.
Tak mi odpisało aso samsunga
" Dowód zakupu tylko i wyłącznie z prawidłowo naliczonym podatkiem VAT, marża bezwzględnie odpada.
Karta gwarancyjna nie wymagana.
Telefony z polskiej dystrybucji.
w momencie przyjęcia w systemie pojawia się informacja czy dowód zakupu jest potrzebny, dlatego lepiej zawsze go mieć.
Telefony z rynku Unii Europejskiej:
Dowód zakupu bezwzględnie potrzebny.
Telefony z poza Unii.
nie możemy naprawić telefonu, nawet odpłatnie, który pochodzi z poza rynku Unii Europejskiej,
ponieważ, w tych telefonach najczęściej występują inne podzespoły.
Jeżeli nie jest pewne skąd pochodzi telefon to wystarczy wysłać do nas nr imei a my to zweryfikujemy."
Jak napisałem co jesli mam telefon kupiony w niemcowni , to odpisali:
"Ciężko mi powiedzieć jeżeli jej nie widzę a jak nie jesteśmy pewni to przesyłamy skan do centrali i tam decydują ale procedury generalnie się zaostrzają."
W taki razie jeśli telefon z Polski i mam fakturę vat 23% . to teoretycznie powinni uznać gwarancję ?
np ta mam pelny vat 23%
https://www.emag.pl/smartfon-samsung-galaxy-s10e-6-128gb-sm-g970-prism-black-fvat23-sm-g970fzkdxeo/pd/DL1SPZBBM/?utm_campaign=share+product&utm_medium=android&utm_source=mobile+app