kielek94 Możesz spróbować wymusić aktualizację na kilka sposobów:
1. Przez aplikacja My Huawei (dawnej wsparcie). Zanim to zrobisz zalecam w pierwszej kolejności usunąć dane aplikacji "Aktualizacja oprogramowania" i "My Huawei". Następnie włączasz aplikację "My Huawei" przechodzisz przez konfigurację i po uruchomieniu wybierasz na dolnym pasku "Wsparcie" (ikona serduszko), następnie klikasz "Szybkie usługi więcej ->" i klikasz na ikonkę "Aktualizacja"
2. Poprzez opcję eRecovery (nie powoduje usunięcia danych). Włączasz telefon przytrzymując wciśnięte klawisze Power i Vol + do czasu wyświetlenia menu opcji na białym tle. Wybierz "Download latest version and recovery"
3. To samo jak w pkt. 1, ale z włożoną kartą operatora GiffGaff (do zamówienia za darmo i z darmową wysyłką na stronie operatora)
4. Przez apkę HiSuite
kamilx12 czyli potwierdziło się to co wcześniej napisałem. 😉
I teraz taka ciekawostka z aktualizacji moich dwóch P30 (bez PRO):
Dzisiaj rano sprawdzałem 2 szt. P30 (jedna z kartą Play, druga Orange - wolna sprzedaż) pod kątem dostępności aktualizacji przez aplikację MyHuawei. W obu przypadkach nie było dostępnych aktualizacji, przy czym jedna słuchawka miała soft 174 (poprawki z października), a druga miała już soft 190 (poprawki z lutego). W obu przypadkach po podmianie karty sim na GiffGaff pojawiła się dostępność EMUI 12. Dodam, że przed wyłączeniem telefonu i zmianą karty sim na GiffGaff skasowałem dane aplikacji "My Huawei" i "Aktualizacja oprogramowania". Obie słuchawki zostały zaktualizowane. Nagrywanie nadal działa bez najmniejszych problemów.
Z uwagi na fakt, że jest aktualizacja FullOTA niewykluczone, iż może pójść także z niższej wersji EMUI 11 niż w w/w słuchawkach.