Cześć Wszystkim :)
To ja napisze coś odnośnie reklamacji/gwarancji :( Brat przywiózł mi Pixela 3 kupionego w niemieckim MM.
Telefon pochodził 2 dni i umarł :( ładował się, po godzinie patrzę i czarny, żadne resety i inne cuda nie pomagają, po kilku godzinach udało mi się jakimś cudem skontaktować z Google
Na stronie nie ma ( jak jesteś z Polski ) możliwości wybrania kontaktu z pomocą dotycząca problemów z Pixelem, a przynajmniej ja nie znalazłem, więc wybrałem problem z google HOME przez czata, tam napisałem że mam problem z pixelem, więc przełączyli mnie do supportu dla Pixeli, ale to było USA, jak powiedziałem ze telefon kupiony w Niemczech, to znowu mnie przełączyli, już do Supportu Pixeli w EU. Tam po dłuższej wymianie zdań zaproponowali mi następujące rozwiązania.
1) oddać do MM - trochę lipa jechać 700km aby oddać tel. :(
2)Mogą mi ten telefon wymienić przez google ale muszę go zgłosić z kraju gdzie jest oficjalnie dostępny Google Store ( dostałem formularz zgłoszenia naprawy )
3) CDTI - i tu się robi dziwnie, bo na czacie mi powiedzieli, że ta firma owszem naprawia PIXELE ale tylko po gwarancji i odpłatanie, trochę się to kłuci z tym co jest napisane w necie, że
naprawiają. W poniedziałek będę do nich dzwonił i pytał czy mi pomogą.
Podsumowując - oddać w Polsce gwarancje może być problematyczne, dostałem do Google maila z CASE ID oraz info że telefon do naprawy lub wymiany
Piszę bo może ten temat kogoś interesuje, Pixel 3 w Niemieckim MM kosztuje 529 euro.
Pozdrawiam