coderiese
oho, widzę klient świadom swoich praw.
Swietnie.
To z innej beczki - To teraz pokaż mi proszę gdzie ci obiecano to aktualizowanie do najnowszych wersji.
Proszę, wskaż mi zapis w gwarancji, rachunku, jakiś ogólnych wymogach czy co tam jeszcze masz.
Paluchem, prosto pokaż jakiś zapis na podstawie którego będziesz się powoływać na tę "niezgodność".
i jeszcze jedno - napisałeś "- w końcu kupowaliśmy towar z w pełni działającym systemem Android". Ok, czy nagle przestał ci działać android ? Nie masz aplikacji? Dostępu do jakiś funkcji? Podstawowa funkcjonalność sprzętu jaki kupiłeś jest i nic się nie zmieniło. Zmienić się może najwyżej częstotliwość ewentualnych aktualizacji - których i tak ci nikt nie gwarantuje wyraźnym zapisem, obietnicą, deklaracją ( chyba że jest coś o czym nie wiem - ale wierzę że ty wiesz i ze chwilę nam pokażesz).
Nie miałem czasu na odpowiedź ale
10.05.2019 Huawei na serwisie Weibo podał oficjalnie które telefonu otrzymają aktualizację do Androida Q , oto lista
Huawei Mate 20
Huawei Mate 20 Pro
Huawei Mate 20 X
Huawei Mate 20 RS
Huawei P30
Huawei P30 Pro
Honor V20
Honor Magic 2
Aktualizacja nie musi być opisana w książce gwarancyjnej ( która to nota bene dotyczy zupełnie innych spraw niż aktualizowanie oprogramowania ), wystarczy oficjalne stanowisko firmy.
Poza tym jednym z powodów wyboru takiego a nie innego sprzętu może być sposób aktualizowania i jego długość. Nie musi być to zapisane w dokumentach które otrzymujesz z telefonem, wystarczy stanowisko firmy opublikowane np na stronie internetowej.
pozdrawiam