oho, widzę klient świadom swoich praw.
Swietnie.
To z innej beczki - To teraz pokaż mi proszę gdzie ci obiecano to aktualizowanie do najnowszych wersji.
Proszę, wskaż mi zapis w gwarancji, rachunku, jakiś ogólnych wymogach czy co tam jeszcze masz.
Paluchem, prosto pokaż jakiś zapis na podstawie którego będziesz się powoływać na tę "niezgodność".
i jeszcze jedno - napisałeś "- w końcu kupowaliśmy towar z w pełni działającym systemem Android". Ok, czy nagle przestał ci działać android ? Nie masz aplikacji? Dostępu do jakiś funkcji? Podstawowa funkcjonalność sprzętu jaki kupiłeś jest i nic się nie zmieniło. Zmienić się może najwyżej częstotliwość ewentualnych aktualizacji - których i tak ci nikt nie gwarantuje wyraźnym zapisem, obietnicą, deklaracją ( chyba że jest coś o czym nie wiem - ale wierzę że ty wiesz i ze chwilę nam pokażesz).