Wysuszyłeś gniazdo? W jaki sposób??
W LG jest (albo było) tak, że wysłanie urządzenia do serwisu zawsze jest bezpłatne. Na miejscu jest diagnoza urządzenia, a następnie sprawdzenie, czy warunki gwarancji nie zostały naruszone. Jeśli tak, to serwis wysyłał kosztorys potencjalnej naprawy i można było na niego przystać, albo poprosić o odesłanie urządzenia. Spytaj wsparcie Samsunga, czy tutaj też jest taka możliwość. Nawet jeśli serwis odmówi bezpłatnej naprawy w ramach gwarancji, todostaniesz taką diagnozę usterek za darmo. A jeśli nie masz na to czasu, to polecam oddać do jakiegoś lokalnego serwisu na diagnozę, albo samemu rozkręcić urządzenie i ewentualnie stwierdzić, czy nie doszło do korozji. A jeśli nie masz do tego umiejętności, to możesz chociaż spróbować wyłączyć telefon, wyczyścić port ładowania alkoholem izopropylowym na tyle, ile to możliwe ispokojnie dać mu trochę czasu na wyschnięcie, no i sprawdzić rezultaty.