Mam egzemplarz zakupiony w dniu eventu w John Lewis w Londynie.
Zgłaszałem wczoraj problem na czacie OnePlus na ich stronie.
Olali mnie totalnie, stwierdzili że skoro kupiony w John Lewis to niech oni się o to martwią.
Kolejny raz pokazująpodejście do klienta.
Skontaktowałem się z John Lewis i powiedzieli, że znają problem i że jest to problem z software i że tymczasowym rozwiązaniem jest wyłączenie NFC - ale zaoferowali także możliwośćwymiany na urządzenie wolne od wad na miejscu o ile problem zostanie stwierdzony lub nagrany i odtworzony przeze mnie.
Niestety w najbliższym sklepie nie ma telefonów na stanie a najbliższy sklep z tym urządzeniem na magazynie jest oddalony godzinę jazdy autem ode mnie, co mnie zbytnio nie ciszy.
Zaczekam kilka dni, max tydzień i zobaczę czy wyjdzie jakaś łatka. Jeżeli nie, to wymienię telefon.
Jeżeli to nie przyniesie rezultatu, to wracam do S10+.